شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#امام خمینی (ره)#همزمان

امام خمینی (ره) از منظر شهیدان+عکس


امام خمینی (ره) از منظر شهیدان+عکس

همزمان با سالروز وفات حضرت امام خمینی(ره) به سخنان شهیدان راه حق در خصوص بنیانگذار انقلاب اسلامی می‌پردازیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پس از یک عمر مجاهدت و تلاش برای به‌ثمر رساندن انقلاب اسلامی در چهاردهم خردادماه 1368 به ملکوت اعلا پیوستند. امروز در سالروز وفات این بزرگ‌مرد به سراغ بزرگ‌مردانی رفتیم که در تأسی از فرمایشات حضرت روح‌الله جانشان را فدای انقلاب و اسلام کرده‌اند. آنهایی که به ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام خود لبیک گفتند و ترسی در برابر دشمنان نداشتند. آنها که امروز اسوه‌ای برای جوانان هستند، در خصوص حضرت امام خمینی(ره) جملاتی را عنوان می‌کنند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

امام خمینی , شهید ,

شهیدحمیدباکری: یقین بدانید تنها اعمال شما که مورد رضایت خداوند متعال قرار خواهد گرفت، اعمالی است که تحت ولایت الهی و رسولش و امامش باشد، بنابراین در هر زمان، هر موقعیت، همت به اعمالی بگمارید که مورد تأئید رهبری و امامت باشد.

 

امام خمینی , شهید ,

شهید محمود اورنگی فرمانده گردان ضربتی شهید بروجردی: من با امام خمینی میثاق بسته‌ام و به او وفادارم زیرا که او به اسلام و قرآن وفادار است و اگر چندین بار مرا بکشند و زنده‌ام کنند، دست از او نخواهم کشید.

امام خمینی , شهید ,

شهید علی‌اکبر حسین‌پور رهبر فرمانده گردان سیدالشهدا(ع):معبودم سپاس بیکران تورا باد که خمینی عزیز را آفریدی و به این وسیله نعمت پیامبرگونه را به بندگان غافل خود عطا نمودی او ما را راهنمایی کرد و به ملت ما آگاهی داد و ما این را دریافتیم که تنها راه نجات ما راهی است که خمینی عزیز و بت‌شکن راهنمای اوست.

امام خمینی , شهید ,

شهیداکبر جوادی فرمانده گردان تخریب: ای کاش من صدها بار زنده می‌شدم و هر بارش را در راه اسلام، من جمله آزادی قدس عزیز فدا می‌کردم و در آنجا به امامت امام امت پدرمان یار دلسوزمان و رهبر عزیزمان امام نماز پیروزی برپا می‌کردیم.

 

امام خمینی , شهید ,

امام خمینی , شهید ,

 

شهید محراب حضرت آیت‌الله مدنی:  ولایت فقیه ضامن به اهتزاز درآمدن پرچم الله در سراسر کشور است. فقط از برکات اصل ولایت فقیه است که انقلاب تاکنون سال مانده است و بعد از آن نیز با به همین برکت سالم خواهد ماند.

والله به روح امیرالمومنین علیه السلام قسم، شخصی که جامعه این صفات باشد در شجاعت، کمال، دلسوزی و جهان‌بینی کسی غیر از رهبر انقلاب اسلامی امام خمینی را نمی‌شناسم.

ما به امام اعتقاد داریم چون خط و راه امام و خط و راه امامان و راه پیامبران است و معتقدیم که هرکس و هر گروه که بخواهد خط دیگری را در مقابل خط امام مطرح کند؛ کافر است.

امام خمینی , شهید ,

امام خمینی , شهید ,

فرازی از وصیت‌نامه شهید علی تجلایی

امام خمینی , شهید ,

امام خمینی , شهید ,

فرازی از وصیت‌نامه شهید مهدی باکری

انتهای پیام/