شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجیدی

مشکل‌ پزشک مورد علاقه مجیدی حل می شود

پزشک مدنظر فرهاد مجیدی قرار است در بازگشت به ایران مدارک پزشکی جدیدی ارائه کند تا مشکلش برای نشستن روی نیمکت استقلال حل شود.

مشکل‌ پزشک مورد علاقه مجیدی حل می شود

به گزارش منیبان؛ بعد از بازگشت استقلال به ایران و در شرایطی که قرار بود دکتر آبادی در دربی روی نیمکت استقلال بنشیند، زهره هراتیان رییس مرکز ایفمارک مدرک پزشکی آبادی را تایید نکرد و به او مجوز حضور روی نیمکت استقلال را نداد تا فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری قبل از دربی شدیدا از رئیس ایفمارک انتقاد کند و کار به جایی برسد که باشگاه استقلال مدارک پزشکی دکتر آبادی را منتشر کند. از طرف دیگر دکتر توحید سیف برقی، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون در این ماجرا طرف پزشک مورد نظر فرهاد مجیدی را گرفت.

این پایان کار نبود و 29 اردیبهشت از قول سازمان نظام پزشکی اعلام شد که مدرک پزشکی عمومی دکتر آبادی تا سال 94 اعتبار داشته است.

هر چند بعد از بازگشت دکتر آبادی به آلمان این بحث مطرح شد که او بعید است دوباره با استقلال همکاری کند و باید مدرک پزشکی عمومی خود را تامین اعتبار کند اما طبق شنیده‌ها، همکاری این پزشک با باشگاه استقلال ادامه پیدا خواهد کرد و قرار است در بازگشت به ایران مدارک پزشکی جدیدی ارائه کند تا مشکلش برای نشستن روی نیمکت استقلال حل شود.

در نبود دکتر آبادی، دکتر باقری به عنوان یک فیزیوتراپ، در کنار استقلال فعالیت می‌کند.