شهرخبر

سخنرانی زنده تلویزیونی رهبر انقلاب در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) تا دقایقی دیگر

سخنرانی زنده تلویزیونی رهبر انقلاب اسلامی در سالروز ارتحال امام خمینی رحمه الله علیه  امروز ساعت ۱۱؛ برگزار خواهد شد.
خبرگزاری میزان - حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) امروز ساعت ۱۱ و به صورت زنده سخنرانی خواهند کرد.

مراسم سالگرد رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی هر سال با سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می‌شد که با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، امسال نیز در حرم مطهر برگزار نمی‌شود.

 امروز ساعت ۱۱؛ سخنرانی زنده تلویزیونی رهبر انقلاب در سالروز ارتحال امام خمینی (ره)
به جوان‌ها توصیه می‌کنم وصیّت‌نامه‌ امام را بخوانید
۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۰:۳۳

رهبر معظم انقلاب ۲۶ آبان ۱۳۹۵ در دیدار مردم اصفهان فرمودند: من آنچه نیازِ امروز می‌دانم، ایستادگی بر اصول انقلاب در درجه‌ اوّل است. اصول انقلاب هم همان چیز‌هایی است که در وصیّت‌نامه‌ امام و در بیانات امام وجود دارد؛ این‌ها پایه‌های انقلاب و ستون‌های انقلاب است.

ایشان تاکید کردند: به جوان‌ها توصیه می‌کنم وصیّت‌نامه‌ امام را بخوانید؛ شما امام را ندیده‌اید، امّا امام مجسّم در همین وصیّت‌نامه است؛ مجسّم در همین بیانات و گفتار‌ها است. محتوای آن امامی که توانست دنیا را تکان بدهد، همین چیز‌هایی است که در این وصیّت‌نامه و مانند این‌ها هست؛ نمی‌شود امام را تأویل کرد، نمی‌شود امام را برخلاف آنچه بود معنا کرد، حرف‌های او موجود است. پافشاری بر اصول انقلاب [لازم است].

به جوان‌ها توصیه می‌کنم وصیّت‌نامه‌ امام را بخوانید