شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

اعتماد به نفس جالب پیشکسوت فوتبال ایران پس از برتری تیم ملی برابر هنگ کنگ

محمدرضا مهدوی : ما مقتدرانه به جام جهانی صعود خواهیم کرد

تمجید محمدرضا مهدوی از تیم ملی

تیم ملی کشورمان موفق شد گام نخست را در بحرین با برد مقابل هنگ کنگ محکم بردارد. محمدرضا مهدوی معتقد است این تیم راهی جام جهانی می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، محمدرضا مهدوی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که تیم ملی شرایط خوبی دارد و می‌تواند مقتدرانه به جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کند.

محمدرضا مهدوی درباره عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل هنگ‌کنگ اظهار داشت:

بازیکنان تیم خوب‌مان در آن گرما و شرایط سخت زمین نتیجه خوبی گرفتند. برای بازی اول، بدون هماهنگی و بازی دوستانه، عملکرد خوبی داشتیم. شرایط آب و هوایی بحرین بسیار سخت است و نباید این را فراموش کنیم.

وی ادامه داد:

به غیر از گل خورده و خطر گلی که هنگ‌کنگی‌ها ایجاد کردند، نگرانی دیگری نداریم و باید این مشکل را برطرف کنیم. در بازی‌های بزرگ، تیم‌های بزرگ از این فرصت‌ها استفاده می‌کنند و نباید فراموش کرد که ما نباید گل بخوریم. امیدوارم گلی که در بازی با هنگ‌کنگ خوردیم، اتفاق باشد. این مشکل باید رفع و رجوع شود.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد:

دراگان اسکوچیچ استراحت خوبی به بازیکنان اصلی‌اش داد و گرما باعث تحلیل رفتن بدن بازیکنان می‌شود. فکر می‌کنم او با تعویض‌هایش شرایط را مهیا کرد که در بازی بعدی که بسیار مهم است، شرایط بهتری داشته باشیم. ما مقتدرانه به جام جهانی صعود خواهیم کرد و ما این قول را باید به مردم بدهیم که با استراحت خوب بازیکنان می‌توانیم بازی‌های خوبی انجام دهیم و راهی جام جهانی شویم.