شهر خبر

در گفتگو با مهر عنوان شد

تیم ملی همچنان زمان می‌خواهد که نداریم/ سرعت انتقال توپ پایین بود

تیم ملی همچنان زمان می‌خواهد که نداریم/ سرعت انتقال توپ پایین بود

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به برد ۳ بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ گفت: سرعت انتقال توپ بین خطوط سه گانه تیم ملی پایین است و باید این مشکل را برطرف کنیم.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی ۳ بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ در نخستین بازی از دور برگشت گروه C انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: به نظرم در مجموع بازی خوبی را انجام دادیم. مشخص بود هنگ کنگ بازی تدافعی و بسته‌ای را برگزار می‌کند و ما مجبور بودیم مالکیت توپ را برای خود کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران افزود: البته مشکلات تاکتیکی داریم که باید کادر فنی فکری به حال آن کند. سرعت انتقال توپ در خطوط سه‌گانه تیم ملی ایران بسیار پایین است. همچنین بازی رو به عقب بیهوده داریم و از عمق هم توانایی حمله کردن به تیم کوتاه قامتی مثل هنگ کنگ را نداشتیم.

درخشان درباره تصمیمات درگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی یادآور شد: او باید دغدغه‌های ذهنی‌اش را در تمرینات به حداقل برساند تا در زمین مجبور نشود مدام تغییر ایجاد کند. اسکوچیچ تعویض‌های خوبی را انجام داد. مهدی ترابی با حضور در زمین مسابقه توانست تا حدودی مشکل حمله به عمق دفاع حریف را برطرف کند. تیم ملی همچنان زمان برای رفع مشکلات جزیی خود می‌خواهد که متأسفانه آن وقت لازم را نداریم.

کارشناس فوتبال ایران درباره گل خوردن از هنگ کنگ در دقیقه ۸۵ ادامه داد: فکر می‌کنم خط دفاعی غافلگیر شد. شاید در بازی با هنگ کنگ این اشتباه چندان به چشم نیاید اما قطعا در دیدار با بحرین و عراق موضوع متفاوت است.

وی درباره دیدار بعدی ایران مقابل تیم ملی بحرین که میزبان این دور از بازی‌ها با تصمیم AFC است تصریح کرد: بازی با بحرین سخت‌تر از هنگ کنگ است اما به نظرم آنها در حدی نیستند که ما را ببرند.

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به احتمال ایجاد حاشیه برای ملی‌پوشان ایران در آستانه بازی با بحرین در منامه گفت: تجربه بالای تیم مانع از ایجاد جنگ روانی در بحرین شود. کافی است تمرکز خود را حفظ کنیم تا بتوانیم بحرین را شکست دهیم.

تیم ملی همچنان زمان می‌خواهد که نداریم/ سرعت انتقال توپ پایین بود