شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#شاسی بلند#چین

معرفی شاسی بلند فناورانه بایک چین ؛ پکن اکس7 پلاگین هیبرید + قیمت

بایک - BAIC - خودروسازی چینی است که به عنوان زیر مجموعه ای از گروه خودروسازی پکن فعالیت می‌کند. این هولدینگ خودروسازی دولتی چینی است، که در زمینه مونتاژ محصولات شرکت‌های هیوندای موتور و مرسدس بنز فعالیت می‌کند. گروه خودروسازی پکن در سال ۱۹۸۵ توسط دولت چین و با مشارکت شرکت‌های دایملر آ گ و هیوندای موتور راه‌اندازی شد.

اما بایک در سال 2010 پس از خریداری تکنولوژی خودروهای شرکت ساب سوئد، به عنوان برندی مستقل شروع به تولید خودرو نمود. در ایران بایک را با خودروی سابرینا می شناسند که جزو ارزانترین محصولات این شرکت بوده است.

2.jpg

3.jpg

4.jpg

هم اکنون تصاویر رسمی از تریم پلاگین هیبرید این خودرو را در اختیار داریم که در بازار چین بین 28500 تا 33500 دلار قیمت دارد. طراحی ظاهری اکس7 پلاگین هیبرید در مجموع قابل قبول و جذاب است که به خوبی می تواند نظر مخاطب را جلب کند.

خودرو از منظر ابعاد برابر با 4710 میلیمتر در طول، 1892 میلیمتر در عرض و 1715 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2800 میلیمتر است.

 

در بخش پیشرانه از نمونه 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ هیبریدی استفاده شده است که این مهمترین تفاوتش با اکس7 ساده محسوب می شود. خودرو توانایی پیمایش 83 کیلومتر در حالت الکتریکی خالص را دارد. زمان لازم برای شارژ باتری  17.3 کیلووات ساعت بخش الکتریکی 3 ساعت عنوان شده است.

6.jpg

7.jpg

5.jpg

مجموع خروجی این سیستم هیبریدی 313 اسب بخار و گشتاور نیز برابر با 460 نیوتن متر است. خودرو طی 7.2 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد.

پیشرانه با جعبه دنده 7 سرعته دی سی تی هماهنگ شده است.

8.jpg

9.jpg

10.jpg

در زمینه تصاویر نیز موارد مربوط به کابین که در مرحله قبل همگی استودیویی بودند با تصاویر واقعی این فضا بروزرسانی شده است.

در بخش ایمنی نیز می توان به سیستم پارک اتوماتیک ریموت و مجموعه کاملی از سنسورهای هشدار اشاره کرد.