حسن خانمحمدی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص دیدار تیم ملی برابر هنگ کنگ اظهار داشت: حریف ایران در این دیدار در حد و اندازه های فوتبال ایران نبود ولی در شرایطی که تیم ملی قبل از حضور در این رقابت ها از برگزاری بازی دوستانه محروم بود، این بازی برای ایران را می توان دیدار دوستانه و برای محک ایران تلقی کرد با این وجود شرایط این دیدار با بازی های بعدی تیم ملی باید کاملا متفاوت باشد.

او در ادامه تاکید کرد: در این دیدار تیم ملی یک مقدار از نظم تیمی دور بود و هماهنگی  خوبی را در این بازی از ایران در خطوط مختلف شاهد نبودیم که فکر کمی کنم علت اصلی آن دور بودن تیم ما از بازی های رسمی بود. اگر چه ما این بازی را با پیروزی پشت سرگذاشتیم اما در ساختار دفاعی مان شرایط خوبی دیده نشد که به طور حتم این موضوع از چشم کادرفنی تیم ملی دور نمانده و با آنالیز بازی بهتر متوجه این اتفاق خواهند شد.

این پیشکسوت پرسپولیس نمایش پرسپولیسی ها را در این دیدار موفق دانست و در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: به نظر چهره ای مثل مهدی ترابی بازیکنی است که باید مهره فیکس تیم ملی باشد. تمام حرکات او در زمین در راستای کمک به تیم است و بازیکن در خدمت تیم محسوب  می شود و از تمامی هم پست های خود در تیم ملی یک  سر و گردن بالاتر است. ضمن این که با توجه به هماهنگی خوب او در پرسپولیس با بازیکنی مثل وحید امیری حضور او و امیری در ترکیب اصلی تیم ملی می تواند منطقه چپ تیم ملی را بیمه کرده و کمک حال کادرفنی باشند.ضمن این که بقیه بازیکنان پرسپولیس نیز در این بازی شرایط و نمایش خوبی را از خود ارائه دادند.

خانمحمدی در پایان  در خصوص بازی بعدی تیم ملی در برابر بحرین تصریح کرد: بدون شک بازی برابر بحرین و عراق با شرایز حریفی مثل هنگ کنگ خیلی فرق دارد و به نظر من تیم ملی باید در برابر بحرین با ترکیب و استراتژی حساب شده ای به میدان برود تا به امید خدا و تکیه بر توان کادرفنی و بازیکنان در برابر بحرین و پس از آن عراق نتایج خوبی را کسب کرده و به هدف مان در این رقابت ها که  صعود به مرحله بعد است، دست پیدا کنیم. 4