شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مرگ مشکوک

مرگ مشکوک دو کودک در گیلان+عکس

مرگ مشکوک دو کودک در گیلان+عکس

مرگ مشکوک دو کودک در گیلان+عکس
یکی از بچه‌ها یعنی پسر سه ساله به نام امیرعباس جان خود را از دست داده بود که به سرعت عملیات سی پی آر آغاز شد و کودک احیا شد، اما دقایقی بعد جان خود را ازدست داد. پس از امیرعباس هم خواهر ۷ ساله او فوت کرد.

به گزارش ثریا دو کودک گیلانی که بر اثر مسمومیت غذایی راهی بیمارستان شده بودند، جان خود را از دست دادند.  امیرعباس و رستا و شینه نام خواهر و برادر ۷ و ۳ ساله‌ای است که روز نهم خرداد ماه امسال، به همراه مادرشان راهی بیمارستان ۱۷ شهریور رشت شدند و ساعتی بعد دو کودک خردسال جان خود را از دست دادند.

در حالی که در خبر اولیه گفته شده بود علت فوت دو کودک خردسال مصرف سوسیس و کالباس مسمومی بوده که شب قبل از حادثه خورده بودند، برای روشن شدن ابعاد پنهان این ماجرا سراغ نصیرزاده، مدیر روابط عمومی بیمارستان ۱۷ شهریور رشت رفتیم تا جزئیات ماجرا را شرح دهد.

نصیر زاده در تشریح این خبر گفت: «هنگامی که دو کودک و مادرشان به بیمارستان ارجاع داده شدند، در بررسی اولیه با تشخیص مسمومیت غذایی برای آن‌ها تشکیل پرونده شد.

البته یکی از بچه‌ها یعنی پسر سه ساله به نام امیرعباس جان خود را از دست داده بود که به سرعت عملیات سی پی آر آغاز شد و کودک احیا شد، اما دقایقی بعد جان خود را ازدست داد. پس از امیرعباس هم خواهر ۷ ساله او فوت کرد. اما مادرشان در بیمارستان بستری شد و ظهر امروز با بهبود حالش ترخیص شد. این در حالی بود که مادر عوارض بوتولیسم نداشت.»

نصیر زاده در مورد اینکه دو کودک با چه ماده غذایی مسموم شده بودند گفت: «نوع ماده غذایی قابل تشخیص توسط کادر درمان نیست و بر عهده پزشکی قانونی است. اما پدر این دو کودک در ادعای اولیه شفا‌ها به کادر بیمارستان گفته بود که بچه‌ها بر اثر مصرف کالباس جان خود را از دست دادند.»