شهر خبر

پایان آرامش بازار رمز ارزها

در یک هفته اخیر دامنه افت فراگیر قیمتی ارزهای دیجیتال، به خصوص بیت کوین، کم شد. عده‌ای اعمال محدودیت‌های قانونی را علت این امر دانسته و معتقد به اثرگذاری قوانین جدید روی مقدار سفته بازی ارزهای دیجیتال هستند. همین امر باعث کاهش دامنه نوسان قیمتی شده است.

پایان آرامش بازار رمز ارزها

به گزارش منیبان،  در ایران نیز افرادی در تلاش‌ برای استخراج انواع ارزهای دیجیتال هستند. در همین خصوص عده‌ای در مرازع غیرقانونی استخراج رمزارز در کشور فعالیت می‌کنند. امروز یکی از این مزارع در یک انبار ضایعاتی در حاشیه شهر خرم آباد کشف و ضبط شد.

  قیمت بیت کوین تا ساعت ۱۵ امروز معادل ۳۹ هزار و ۴۰۹ دلار بوده و نسبت به روز گذشته هزار و ۵۳۵ دلار افزایش پیدا کرد؛ کارشناسان علت این افزایش را برگزاری بزرگ‌ترین کنفرانس رمز ارزها می‌دانند که امروز در «مرکز همایش‌های مانا» در وین‌وودِ میامی، آمریکا، تا ساعاتی دیگر آغاز به کار خواهد کرد و تا ۵ جوئن ادامه دارد.

نرخ اتریوم به عنوان یکی دیگر از ارزهای دیجیتال مورد توجه، نسبت به روز گذشته ۴/۴۵ درصد رشد کرده و به قیمت ۲ هزار و ۸۸۰ دلار رسید. قیمت دوج کوین هم با وجود رشد قیمتی معادل ۳/۰۲ درصد نسبت به روز قبل هنوز پایین یک دلار بوده و معادل ۱۰ هزار و ۲۵۰ تومان در بازار ایران قیمت دارد.