شهر خبر

اعتماد عمومی را با عملکرد ضعیف خدشه دار نکنیم

شفت- نماینده فومن و شفت در مجلس با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، گفت: اعتماد عمومی را با عملکرد ضعیف خدشه دار نکنیم.

اعتماد عمومی را با عملکرد ضعیف خدشه دار نکنیم

خلیل بهروزی فر امروز (پنج شنبه) در جلسه شورای اداری شفت با اشاره به ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خرداد و شهادت امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: انتخابات سرنوشت سازی در ۲۸ خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به ملت ایران این فرصت را داده تا در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند، گفت: هر ایرانی باید از این فرصت برای بهترین و اصلح‌ترین انتخاب استفاده کند.

بهروزی فر در ادامه با اشاره به حساسیت این دوره انتخابات، افزود: دشمنان خارجی و برخی عوامل فریب خوردگی داخلی و رسانه‌های بیگانه و معاندین به صورت گسترده به دنبال مسموم کردن فضای انتخابات و کمرنگ کردن حضور مردم هستند.

وی همچنین به دیدار تصویری نمایندگان مجلس طی روزهای گذشته با رهبر معظم انقلاب اشاره و اضافه کرد: ایشان در این ارتباط به سه مقوله اشاره کردند که انتخابات مهم‌ترین آن بوده و بر حضور و مشارکت حداکثری مردم و تأثیر آن بر ادامه فعالیت فرد منتخب در دوره مسئولیت خود تأکید کرد.

نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به ماندگاری عملکرد چهار ساله فرد منتخب چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه شوراهای شهر و روستا، گفت: همه باید مردم را تشویق حضور پرشور در انتخابات کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت امانتی در دست مسئولان و به واسطه خون شهدا به دست آمده لذا باید امانت دار خوبی باشیم، ادامه داد: نباید اجازه دهیم تبلیغات رسانه‌های معاند زمینه ایجاد یاس و ناامیدی در مردم را فراهم کند.

بهروزی فر عملکرد مسئولان را زمینه تقویت و افزایش رضایت و اعتماد عمومی در جامعه را فراهم می‌کند، گفت: انتخابات یک مسابقه است و باید میان صالحان فرد اصلح‌تر انتخاب شود.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی، ازدواج و مسکن و اشتغال جوانان تلاش مضاعف داشته باشند، اظهار کرد: امروز بعد از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی دیگر هیچ توجیحی برای عدم حل مشکلات و شرایط سخت زندگی وجود ندارد و پذیرفتنی نیست.

 

منبع: مهر