شهر خبر

مشکل بزرگ تیم ملی در دیدار با هنگ کنگ ؛ نمایان شدن ضعف عملکرد فدراسیون

ناهماهنگی بازیکنان تیم ملی در دیدار با هنگ کنگ به علت برگزار نکردن بازی دوستانه

در دیدار امروز تیم ملی مقابل هنگ کنگ ، بازیکنان مخصوصا در نیمه اول خیلی ناهماهنگ بود و دلیل آن هم عدم برگزاری بازی تدارکاتی پیش از اعزام به بازی ها است.

در دیدار امروز تیم ملی مقابل هنگ کنگ ، بازیکنان مخصوصا در نیمه اول خیلی ناهماهنگ بود و دلیل آن هم عدم برگزاری بازی تدارکاتی پیش از اعزام به بازی ها است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاگردان دراگان اسکوچیچ در حالی نیمه اول بازی مقابل هنگ کنگ را به سود خود به پایان رساندند که بازیکنان همچنان از عدم هماهنگی لازم ضعف مفرطی داشتند.

این موضوع نشان می دهد که علیرغم نظر اسکوچیچ و سرپرست تیم ملی و می شود گفت فدراسیون فوتبال، باید برای هماهنگی بیشتر بازیکنان، بازیهای تدارکاتی بیشتری برگزار می‌شد تا بازیکنان پیش از این مسابقات به هماهنگی لازم دست پیدا کنند و شاید بهتر بود سرمربی تیم ملی از فدراسیون فوتبال درخواست بازی دوستانه برای تیمش می‌کرد یا حتی بازیهای دوستانه ای با تیمهای قدرتمند باشگاهی بازی دوستانه انجام می داد. اتفاقی که اگر رخ می‌داد، اولین نمایش تیم او در یک بازی رسمی(حداقل در نیمه اول) فاصله زیادی با انتظار طرفداران تیم ملی پیدا نمی‌کرد.
تیم ملی فوتبال ایران که در چهار مسابقه اخیرش در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا فقط ۶ امتیاز کسب کرده و با یک بازی کمتر نسبت به چهار رقیب دیگر خود در جایگاه سوم جدول گروه ایستاده، نیمه اول بازی مقابل هنگ کنگ را با تک گل علی قلی‌زاده به سود خود به پایان رسید و امیدوار است در نیمه دوم تعداد گل های خود را افزایش دهد.
هنگ کنگ از بازی رفت هم بسیار ناهماهنگ تر و ضعیف تر بود و پیش بینی می شد که ایران در نیمه اول بتواند بیش از یک گل به ثمر برساند.

ضعف فدراسیون فوتبال در برگزاری دیدار تدارکاتی در دیدار تیم ملی با هنگ کنگ کاملا نمایان بود و بازیکنان کاملا ناهماهنگ نشان دادند.