شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#رئیسی

مدرس دانشگاه: رئیسی می‌تواند مجری بیانیه گام دوم انقلاب باشد


مدرس دانشگاه: رئیسی می‌تواند مجری بیانیه گام دوم انقلاب باشد

آل‌امین مدرس دانشگاه گفت: کسی می‌تواند دولت خود را «مردمی» معرفی کند که زندگی او از همه جهات و ابعاد مختلف با آحاد جامعه و بالاخص مستضعفین تناسب منطقی داشته باشد.

علیرضا آل امین(سائلی) در گفتگو با خبرگزاری تسنیم درباره ویژگی‌های رئیس جمهور مطلوب گفت: یکی از مطالبات همواره بحق مردم این بوده که چرا سبک زندگی برخی مسئولان کشور و خانواده‌های آنان با عموم جامعه اختلاف دارد.
این مدرس دانشگاه با اشاره به مباحث مطرح پیرامون عدم احراز صلاحیت برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به دلیل اقامت فرزندان آنان در خارج از کشور، گفت: افکارعمومی این مساله را نمی‌پذیرد که فرزندان و خانواده مسئولی در این کشور زندگی نکنند اما آن مسئول، ‌دلسوز مردم و جامعه باشد.

به باور آل امین(سائلی) یکی از معیارهای اساسی و جدی مردم در انتخاب نامزد اصلح برای تصدی ریاست جمهوری آینده ایران، شناخت دقیق از سوابق او و خانواده‌اش خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: کسی می‌تواند دولت خود را «مردمی» معرفی کند که زندگی او از همه جهات و ابعاد مختلف با آحاد جامعه و بالاخص مستضعفین تناسب منطقی داشته باشد.

این مدرس دانشگاه بیان داشت: همین که آقای رئیسی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به اعتبار جایگاه ومسئولیت‌های مهم‌اش در این 4 دهه هرگز اجازه نداده که فرزندان او همانند برخی مسئولان کشور در خارج تحصیل و زندگی کنند بیانگر این است که او درک صحیحی از مسایل اساسی کشور دارد و می‌تواند نسخه شفابخشی را در خصوص مطالبه رهبرِ معظم انقلاب در بیانیۀ گامِ دوّمِ دربارۀ سبکِ زندگی و مقابله با ترویجِ سبکِ زندگیِ غربی تجویز و اجرایی کند.

انتهای پیام/