شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#یارانه#رفاه#ایرانیان

اقدام دقیقه 90 دولت برای جاماندان یارانه نقدی/سامانه رفاه ایرانیان باز خواهد شد

اقدام دقیقه 90 دولت برای جاماندان یارانه نقدی/سامانه رفاه ایرانیان باز خواهد شد

دسترسی کامل و برخط پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان را از طریق مرکز ملی تبادل اطلاعات برای اجرای تکالیف قانونی مربوطه در اختیار سازمان قرار دهد.

به گزارش تحریریه،‌ بر اساس مصوبه 5 خرداد 1400 هیئت وزیران؛ فرصت جدیدی برای جاماندگان دریافت کننده تمامی یارانه‌های نقدی و معیشتی و همچنین افرادی که تا قبل از این از دریافت یارانه نقدی، معیشتی و... انصراف داده بودند، فراهم شد.

 در ماده 4 مصوبه آمده است: وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موظف است ظرف یک ماه از تاریخ ابلاغ این آیین‌نامه، دسترسی کامل و برخط پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان را از طریق مرکز ملی تبادل اطلاعات برای اجرای تکالیف قانونی مربوطه در اختیار سازمان قرار دهد.

تمام دستگاه‌های اجرایی نظیر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان ثبت احوال کشور، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان بیمه گر اعم از تجاری و تأمین اجتماعی، نیروی انتظامی جهموری اسلای ایران، بانک‌ها، وزارت صنعت،معدن و تجارت،سازمان‌ها و صندوق‌های بازنشستگی کشوری- لشکری و سایر صندوق‌های بازنشستگی موظف به همکاری لازم با وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در به روزرسانی و تکمیل پایگاه مذکور هستند

پایان/