تخریب در قاموس نگاه انقلابی نیست/ مردم در جست‌وجوی ناجی اقتصادی هستند

محمدجواد عسکری ، نایب‌رئیس کمیسیون کشاورزی و نماینده مردم داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی در تشریح انتخابات پیش‌رو و پیش‌بینی میزان مشارکت مردمی به «افکار نیوز» اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از حضور آگاهانه و هوشمندانه مردم در صحنه‌های سیاسی کشور است. بنابراین در شرایط حال حاضر نیز علی‌رغم وجود مشکلات اقتصادی اما پیش‌بینی می‌گردد مشارکت حداکثری و مردم همانند گذشته، به انقلاب و آرمان‌هایش وفادارند.

وی افزود: شرایط کنونی مردم توأم با فشار اقتصادی و مشکلات معیشتی است. به موجب این امر مردم در جست‌وجوی یک ناجی هستند تا مشکلاتشان را برطرف سازد. گمان می‌بریم به دلیل گله‌مندی مردم نسبت به وضعیت حال حاضر و خواست آنان برای تغییر وضع موجود، در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰، مشارکت چشم‌گیر و قابل‌توجه باشد‌.

عسکری تصریح کرد: امیدوارم هستیم با حضور مردم در میدان انتخابات و پیروزی کاندیدای منتخب، نگاه انقلابی و مدیریت جهادی شکل بگیرد تا فضای کشور به سوی توسعه همه‌جانبه هدایت شود.

*کاندیداها اخلاق انتخاباتی خود را حفظ کنند

نایب‌رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس همچنین خاطرنشان کرد: ضرورت دارد کاندیداهای تأیید صلاحیت شده اخلاق انتخاباتی خود را حفظ کنند و مردم نیز در پی این امر با رغبت هرچه تمام‌تر، حضوری پرشور در راستای پیشبرد اهداف داشته باشند.

او یادآور شد: وجود تخریب‌ها در این فضا دور از ذهن نیست. متأسفانه طرفداران برخی کاندیداها و چه‌بسا خودشان برای کسب آراء بیش‌تر می‌کوشند تا دیگر کاندیداها را تخریب کنند غافل از آنکه در این جریان تنها کسی که ضرر می‌کند، خودشان هستند چراکه مردم دارای قدرت تشخیص بسیار بالا و خود ناظر بر تمامی عملکرد‌ها طی سال‌های گذشته، بوده و هستند.

نماینده مردم داراب و زرین‌دشت در پایان این گفت‌‌وگو بیان کرد: در قاموس نگاه انقلابی و جهادی تخریب هیچ جایی ندارد. به شکرانه خدا مردم نیز به بلوغ سیاسی رسیده‌اند و حرف راست از دروغ را به خوبی تشخیص می‌دهند.