شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#مسی#ملی‌پوش

امباپه: من ستاره‌ام، ولی برتر از بقیه نیستم

اگر بگویید از مسی و رونالدو بهتر هستید، یعنی درک درستی ندارید!

کیلیان امباپه ستاره ملی‌پوش فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن در جدیدترین مصاحبه‌اش می‌گوید یک ستاره است، ولی برتر از بقیه انسان‌ها نیست.

اگر بگویید از مسی و رونالدو بهتر هستید، یعنی درک درستی ندارید!

خبرورزشی - کیلیان امباپه ستاره پاری‌سن‌ژرمن که با تیم ملی فرانسه خودش را برای رقابت‌های یورو آماده می‌کند در مصاحبه با نشریه «اسکوایر» درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

او گفت که با تمام ایمانی که به توانایی‌هایش دارد، خودش را برتر از سایر انسان‌ها نمی‌داند: «وقتی به چنین سطحی از فوتبال برسید، دیگر هیچ‌کس به شما لطف نمی‌کند و تا زمانی هم که خودی نشان ندهید نمی‌گویند که چه توانایی‌هایی دارد. البته یک ستاره فقط نمی‌تواند به داشتن اعتماد به نفس اکتفا کند بلکه باید انگیزه پیشرفت و ارتقا دادن سطح خودش برای ارائه بهترین عملکرد را داشته باشد. از دید خودم، من یک ستاره‌ام. البته ستاره بودن فقط یک جایگاه است که مرا به انسانی بهتر از سایرین تبدیل نمی‌کند. هر بار که به زمین بازی می‌روم به خودم می‌گویم که بهترین هستم اما از سایر انسان‌ها برتر نیستم.این را هم می‌دانم که وقتی شخصیت مهمتری می‌شوید، مسئولیت‌ها و وظایف‌تان هم بیشتر می‌شود. دیگر یک کودک خردسال نیستم، من کیلیان هستم.»

امباپه درباره رابطه‌اش با هم‌تیمی برزیلی خود نیمار و همچنین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به عنوان برترین بازیکنان یک دهه اخیر فوتبال دنیا گفت: «به نیمار کمک کردم که خودش را با سبک زندگی در پاریس وفق دهد. در برزیل مردم خیلی سرخوش‌تر و اهل جشن و شادی هستند اما در فرانسه مردم جدی‌تر هستند. اینجا در فرانسه بروز دادن احساسات چیز خوبی تلقی نمی‌شود.»

ستاره پاریسی‌ها درباره مقایسه او با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هم بیان کرد: «مسی و کریستیانو؟ آن‌ها از من بهتر هستند و همه دنیا هم این را می‌دانند. اگر بگویید که از آن‌ها بهتر خواهید شد،به خاطر اعتمادبه‌نفس نیست بلکه به خاطر درک نادرست از وضعیت است. این ۲ نفر غیرقابل مقایسه هستند. آنها تمام رکوردها را جابجا کرده‌ و ۱۰، ۱۵ سال در اوج بوده‌اند.»