شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی

سرپرست تیم ملی در منامه : الان وقت اعتراض به بحرینی ها نیست

مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی : زمین تمرین کیفیت خوبی نداشت و اسکوچیچ از زمین بازی امروز هم راضی نبود

شرایط نامساعد تیم ملی در منامه

در آستانه دیدار حساس تیم ملی برابر هنگ کنگ در انتخابی جام جهانی، سرپرست تیم ملی از شرایط نامساعد در منامه سخن گفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان مدعی شده است از زمانی که وارد بحرین شدیم یکسری مسائل پیرامونی داشتیم ولی هیچکدام از این مسائل روی ذهن بازیکنان و ما تاثیر نگذاشته و فقط آماده هستیم تا برنده شویم.

مجتبی خورشیدی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی در بحرین اظهار داشت:

ما در دو روز گذشته در زمینی تمرین کردیم که شرایط خوبی نداشت. سعی کردیم ذهنمان به سمت مسائل حاشیه ای نرود و با آرامش تمرین کردیم. تمامی بازیکنان در اوج آمادگی هستند و به دنبال این هستیم که فردا در مقابل هنگ کنگ بازی خوبی ارائه کنیم.

سرپرست تیم ملی با تاکید بر اینکه مصدومی در اردو وجود ندارد گفت:

نکته مبهم برای بازیکنان این است که چه کسی در ترکیب قرار می گیرد و در این خصوص سرمربی تیم ملی فردا تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد. امیدوارم در نهایت فردا نتیجه خوبی رقم بزنیم تا در گام اول محکم وارد بازی‌ها شویم.

خورشیدی در پاسخ به این سوال که کادر مدیریتی چه فکری برای جلوگیری از بروز حواشی احتمالی کرده اند، عنوان کرد:

قبل از اردوی تهران جلسات زیادی را برگزار کردیم که اتفاقا رئیس فدراسیون هم در این نشست ها حضور داشت. ما در این نشست ها خودمان را آماده خیلی از مسائل کردیم و از زمانی که وارد بحرین شدیم یکسری مسائل پیرامونی داشتیم ولی هیچکدام از این مسائل روی ذهن بازیکنان و ما تاثیر نگذاشته و فقط آماده هستیم تا برنده شویم.

وی که با برنامه ورزشگاه شبکه تهران صحبت می کرد خاطرنشان کرد:

مثلا زمین تمرین کیفیت خوبی نداشت و اسکوچیچ از زمین بازی فردا هم راضی نبود. با این وجود باید در هر شرایطی باید بازی را ببریم. الان نه زمان اعتراض است و مطمئنا رسیدگی به اعتراض ها نخواهند کرد.

سرپرست تیم ملی در خصوص وضعیت هوا در کشور بحرین گفت:

گرما در این کشور یک بحث است و درصد رطوبت بحث دیگر. رطوبت خیلی ما را اذیت می کند ضمن آنکه بازی در ساعت ۱۷:۳۰ به وقت بحرین آزاردهنده است اما در نهایت ما به هیچکدام از این مسائل فکر نمی کنیم.