شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#انتخابات#مردم ایران
انتخابات عرصه اقتدار ایران اسلامی درمقابل دشمنان است
روحانیان اهل سنت:

انتخابات عرصه اقتدار ایران اسلامی درمقابل دشمنان است

جمعی از روحانیان، ائمه جمعه و جماعات اهل سنت خراسان رضوی در بیانیه ای اعلام کردند: مردم ایران با حضور حداکثری و مدبرانه خود در انتخابات ضمن ایجاد تحول در مسیر پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی یک بار دیگر نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده و اقتدار ایران را ثابت خواهند کرد.

اعتمادآنلاین|  در این بیانیه که چهارشنبه شب در حاشیه همایشی با عنوان "مردم سالاری دینی در مکتب امام خمینی (ره)" در تایباد صادر شده آمده است: اکنون پس از گذشت چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، از آحاد ملت شریف ایران دعوت می‌کنیم با وحدت و انسجام خود در این رویداد تاریخی شرکت کنند.

 

به گزارش ایرنا، این بیانیه می‌افزاید: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) که با انقلاب شکوهمند اسلامی، آزادی و مردم سالاری دینی را همچون گوهری گرانبها برای ملت سرافراز ایران به ارمغان آورد و نوید استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به توده های میلیونی امت اسلامی داد، بارها بر لزوم مشارکت مردم در عرصه تصمیم گیری های کلان کشور و حضور در پای صندوقهای رای تاکید و توصیه فرمود.

 

روحانیون، ائمه جمعه و جماعات اهل سنت خراسان رضوی در این بیانیه آورده‌اند: توصیه مهم و راهبردی خلف صالح امام راحل، رهبر معظم انقلاب نیز حضور حداکثری در پای صندوقهای رای و انتخاب شایسته ترین فرد است.

 

آنان همچنین در این بیانیه تاکید کرده‌اند: همه ما یک بار دیگر با حضور گسترده و همیشگی خود در انتخابات 28 خرداد ماه همچون دوره های قبل با یکدلی و انسجام، توطئه های ننگین دشمنان ایران اسلامی را نقش برآب خواهیم کرد.

 

همایش "مردم سالاری دینی در مکتب امام خمینی (ره)" پیرامون انتخابات با حضور 100 نفر از علمای اهل سنت خراسان رضوی در تایباد برگزار شد.

 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری 28 خرداد ماه به طور همزمان برگزار می شود.


شهرستان 138 هزار نفری تایباد در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.