شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#کارگران#تهران#شهرداری تهران

ارائه خدمات گواهی پرداخت حق بیمه کارگران ساختمانی سیستمی شد


ارائه خدمات گواهی پرداخت حق بیمه کارگران ساختمانی سیستمی شد

شهرداری تهران اعلام کرد: تبادل اطلاعات گواهی پرداخت حق بیمه کارگران ساختمانی در تقاضاهای صدور پروانه و گواهی، هوشمند (به صورت غیرحضوری) شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، به منظور جلوگیری از هرگونه دخل و تصرف در ارائه مدارک و جعل یا سوء استفاده احتمالی از اسناد مربوطه و همچنین گسترش خدمات الکترونیک با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان تهرانی، دستورالعمل مربوط به ارائه سیستمی خدمات اعلام عوارض و تأیید وصول فی مابین سازمان تأمین اجتماعی و شهرداری تهران، به مناطق 22 گانه ابلاغ شد.

بر مبنای این دستورالعمل، از ابتدای سال 1400، اعلام عوارض مشمول حق بیمه کارگران ساختمانی به صورت سیستمی و غیرحضوری انجام می شود، بنابراین ارائه نامه به صورت فیزیکی از سوی مودیان به سازمان مربوطه، از تاریخ مذکور فاقد موضوعیت است.

 همچنین به منظور ایجاد ارتباط سیستمی کامل دو طرفه برای اعلام و وصول عوارض مشمول، ارائه خدمات مذکور از ابتدای خرداد ماه 1400، از طریق وب سرویس مربوطه در سامانه شهرسازی در قسمت "مشخصات پرداخت عوارض تأمین اجتماعی" قابل رویت است.

لازم به ذکر است، اعلام و وصول عوارض حق بیمه در درخواست صدور گواهی، جهت پرونده های مشمول، در دست اقدام می باشد که به محض راه اندازی اطلاع رسانی در این زمینه صورت خواهد گرفت.
 محاسبه­ ارزش معاملاتی ساختمان‌های تهران سیستمی شد

جزئیات اصلاح قانون ماده 100؛‌ تبدیل مأموران شهرداری به ضابط قضائی/ استعلام عدم خلافی و بدهی ساختمان توسط دفاتر ثبت

انتهای پیام/