شهر خبر

نظر پیشکسوت استقلال درباره طرح مسکن اقساطی؛

حسن روشن: مردم ایران لایق بهترین‌ها هستند

حسن روشن: مردم ایران لایق بهترین‌ها هستند

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران و استقلال با امیدواری نسبت به رفع مشکلات جوانان گفت: مردم ایران لایق بهترین ها هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن روشن بازیکن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال از آغاز ساخت پروژه مسکونی ۵۰۰ واحدی پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد و افتتاح این پروژه با عنوان طرح ملی مسکن اقساطی را یک امید بزرگ برای مردمی دانست که آرزوی خرید خانه دارند.

مهاجم بازنشسته تیم استقلال یکی از پیشکسوتانی است که موقع شروع بازی هوادارانش نام او را صدا می‌زدند، همان کسی که با ۱۸ سال سن عنوان جوان‌ترین گلزن دربی تهران را در سال ۱۳۵۲ به خود اختصاص داد. حسن روشن حالا در آستانه ۶۶ سالگی قرار داد، مسئله مسکن جوانان را یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های خود برای مردم می‌داند.

او که در مراسم افتتاحیه پروژه مسکونی ۵۰۰ واحدی پرسپولیس در منطقه اسلامشهر - واوان - با دیگر پیشکسوتان فوتبال پرسپولیس و استقلال مانند پرویز برومند، علی پروین و محمود خوردبین حاضر شده بود، از آغاز طرح ملی مسکن اقساطی بسیار استقبال کرد و آن را قدمی بزرگ در راه تحقق اهداف و ارزوهای جوانان دانست.

روشن در پاسخ به سوالی مبنی بر علت حضور در این مراسم گفت: خوشحال هستم که به افتتاحیه این پروژه دعوت شدم تا بتوانم از کسانی که دنبال این مسائل و رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم هستند قدردانی کنم و بگویم مردم ما با ورزشکارها عجین هستند و اعتماد متقابلی بینشان وجود دارد، مردم برای ما عزیز و محترم هستند و همین افراد و عشق آنها به فوتبال باعث شد تا ماجایگاهمان را پیدا کنیم، به همین دلیل هم من در این جمع حاضر شدم تا به آرزو و خواسته مردم و بخصوص جوانان کشورم بها دهم.

این پیشکسوت استقلال درباره پروژه پرسپولیس گفت: من وقتی می‌بینم افرادی هستند که بی منت تلاش می‌کنند تا همه مردم ما به یک اندازه از امکانات رفاهی بهره‌مند شوند به ایرانی بودن خودم افتخار می‌کنم و متوجه می‌شوم که انسانیت همچنان در جامعه ما رواج دارد.

حسن روشن: مردم ایران لایق بهترین‌ها هستند

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: این پروژه یک موضوع حقیقی است که هدفش تحقق بخشیدن به آرزوهای افرادی است که دوست دارند صاحب مسکن شوند و امیدوارم دکتر باقرپور در راستای رسیدن به این اهدافشان موفق باشند و بتوانند به مردم خدمت کنند.

این پیشکسوت استقلالی درباره سازندگاه پروژه‌های مسکونی که در طرح مسکن اقساطی معرفی می‌شوند گفت: وقتی نیت افراد خیر باشد، نتیجه حاصل شده هم قطعا خوب است و من به ایده و پروژه بسیار امیدوارم تا مردمی که در مناطق ضعیف هستند به بهترین‌ها دست پیدا کنند، چون واقعا شایسته آن هستند.

حسن روشن در پایان گفت: اگر چیزی را بخواهیم حتما به آن می‌رسیم. اگر کسی خانه بخواهد، با این طرح‌ها محال نیست و به مردم و تمام جوانان که دنبال راه مناسبی برای خانه‌دار شدن هستند توصیه می‌کنم درباره این طرح و خرید و سرمایه‌گذاری در طرح مسکن اقساطی مطالعه کنند قطعا در این اقدامات راه خانه‌دار شدن را پیدا می‌کنند.