شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#احمدی نژاد#استقلالی

احمدی نژاد استقلالی بود و موقع باخت ما را مواخذه می کرد ؛ علی فتح الله زاده فاش کرد

علی فتح الله زاده : محمود احمدی نژاد استقلالی بود

علی فتح الله زاده گفت : محمود احمدی نژاد استقلالی بود و این مسئله را به من گفته بود اما هر وقت ما می‌باختیم مواخذه‌مان کرد.

علی فتح الله زاده گفت : محمود احمدی نژاد استقلالی بود و این مسئله را به من گفته بود اما هر وقت ما می‌باختیم مواخذه‌مان کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جدیدترین اظهارنظرش به کری خوانی‌هایش ادامه داد و گفت:

رئیس جمهور قبلی یعنی محمود احمدی‌نژاد از استقلال حمایت می‌کرده اما باز هم استقلال موفق به کسب جام نمی‌شده است.

وزیر ارتباطات که از علاقه‌مندان پرسپولیس است دقیقا مصداق عینی نیاورد که محمود احمدی نژاد چگونه و یا در چه مواردی از استقلال حمایت کرده است.
در حال حاضر هواداران استقلال یا بخشی از آنها می‌گویند این دولت از پرسپولیس حمایت می‌کند و برای ادعای خود به همین حرف‌های آذری جهرمی استناد می‌کنند اما در دوره محمود احمدی نژاد مصداق این چنینی وجود ندارد.
احمدی نژاد یک بار در یکی از مسابقات آسیایی استقلال به ورزشگاه آزادی رفت که بعد از آن بازی به شدت مورد حمایت هواداران استقلال قرار گرفت و در مصاحبه‌ای گفت چون بازی یک بازی ملی محسوب می‌شده به ورزشگاه آزادی رفته و در میان استقلالی‌ها بازی را تماشا کرده است.

علی  فتح الله زاده در مورد شائبه حمایت احمدی نژاد از استقلال که آذری‌ جهرمی آن را مطرح کرده بود در گفتگو با خبرورزشی گفت:

باید بگویم آقای احمدی‌نژاد هر قدر از استقلال حمایت می‌کرد از پرسپولیس هم حمایت می‌کرد و حتی به جرأت می‌توانم بگویم حمایت ایشان از پرسپولیس بیشتر هم بود چون آن زمان آقای کاشانی در شورای شهر شهر بودند و ارتباط نزدیکی با نهاد ریاست جمهوری داشتند.

وی در ادامه گفت:

من به جرأت می‌گویم حداقل در زمان مدیریت خودم آقای احمدی نژاد حتی یک ریال به استقلال کمک نکرد. در حال حاضر آقایان از طریق مخابرات برای پرسپولیس اسپانسر جذب می‌کنند اما زمان ما از این مسائل نبود و آقای احمدی‌نژاد حمایت چندانی از استقلال نمی‌کرد. آقای کاشانی که مدیرعامل پرسپولیس بودند، کارت پرچم داشتند و مستقیماً به نهاد ریاست جمهوری می‌رفتند. اگر من ۵ بار با آقای احمدی‌نژاد ملاقات کردم قطعاً آقای کاشانی ۱۰ بار ملاقات کرد.

علی فتح الله زاده در واکنش به این سئوال که قبول دارید احمدی‌نژاد استقلالی بود گفت:

بله، ایشان استقلالی بود و این مسئله را به من گفته بود اما هر وقت ما می‌باختیم مواخذه‌مان کرد و یا خلاصه یک اخمی به ما می کرد. (با خنده)