شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بارسلونا#مسی

توافق بارسلونا با مسی برای تمدید قرارداد و شرط لاپورتا برای ابقای کومان/ پیانیچ در مسیر بازگشت به سری A


توافق بارسلونا با مسی برای تمدید قرارداد و شرط لاپورتا برای ابقای کومان/ پیانیچ در مسیر بازگشت به سری A

رسانه‌های اسپانیایی از قطعی بودن ماندن کاپیتان آرژانتینی بارسلونا در این تیم برای دو سال دیگر و درخواست هافبک بوسنیایی این تیم برای بازگشت به کالچو خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه اسپورت کاتالونیا نوشته است که میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی تیم فوتبال بارسلونا از نیمکت‌نشینی در این تیم خسته شده و از باشگاه خواسته است که با خروج وی موافقت کند. پیانیچ که تابستان سال گذشته با آرتور ملو (هافبک برزیلی حال حاضر یوونتوس) معاوضه شد، در تیم تحت هدایت رونالد کومان جایی در ترکیب اصلی نداشت و حضورش به‌عنوان بازیکن تعویضی هم بسیار محدود بود. پیانیچ چندین بار در مورد این وضعیت ابراز نارضایتی و باشگاه را تهدید به جدایی کرد. اکنون به نظر می‌رسد که او سعی در عملی کردن تهدیدش دارد و دلیل آن هم ناامید شدن وی از روی کار آمدن یک سرمربی جدید در بارسلونا به جای رونالد کومان است.

پیانیچ که یوونتوس او را در ازای 60 میلیون یورو از قرارداد آرتورو ملو به بارسلونا داد، نه تنها مشتریان مانند تیم سابقش و اینتر دارد، بلکه از انگلیس هم با پیشنهادی روبه‌رو شده است. با این حال با توجه به سابقه طولانی حضور این بازیکن در ایتالیا، تصور می‌شود که بازگشت به کالچو در اولویت تصمیمات او قرار دارد. طبق گزارش نشریه اسپورت این احتمال وجود دارد که بارسلونا در یک سناریوی دیگر مانند آنچه در تابستان سال گذشته رخ داد، به معاوضه این بازیکن با یوونتوسی‌ها رضایت دهد. رودریگو بنتانکور و ماتیس دلیخت دو بازیکن یوونتوس هستند که گفته می‌شود بارسلونا نسبت به جذب آنها تمایل دارد هرچند مدافع هلندی بر ماندنش در تورین تأکید کرده است.

لیونل مسی , تیم فوتبال بارسلونا , رونالد کومان ,

 

اما در خبری دیگر درباره بارسلونا که نشریه آ اس اسپانیا آن را منتشر کرده، باشگاه بارسلونا توانسته است رضایت لیونل مسی را برای تمدید قرارداد جلب کند. به نوشته این نشریه مادریدی، مسی که یک ماه دیگر قراردادش با کاتالان‌ها به پایان می‌رسد، قبول کرده است که قراردادش را برای دو سال دیگر یعنی تا پایان فصل 23-2022 تمدید کند.

بازگشت خوان لاپورتا به مسند ریاست باشگاه بارسلونا و عمل کردن او به وعده‌هایش برای خرید بازیکنان جدید جهت تقویت تیم از جمله هموطن و دوست صمیمی مسی، سرخیو آگوئرو سبب شده است که کاپیتان آرژانتینی کاتالان‌ها به آینده‌اش در این تیم امیدوار بماند و به تمدید قراردادش رضایت دهد. باشگاه بارسلونا امیدوار است که مسی پیش از آغاز کارش در تیم ملی آرژانتین در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا، قرارداد جدید خود را امضا کند.

مسی تابستان سال گذشته به صورت رسمی از باشگاه بارسلونا خواست که قرارداد او را فسخ و مجوز جدایی‌اش را صادر کند، اما درخواست او از سوی خوسپ ماریا بارتومئو رئیس وقت باشگاه رد شد.

در همین حال شبکه رادیویی‌ کادناسر اسپانیا اعلام کرده است که ماندن رونالد کومان به‌عنوان سرمربی بارسلونا در صورت پذیرش یک شرط از سوی مربی هلندی قطعی است و او پس فردا (جمعه) از سوی رئیس باشگاه به‌عنوان سرمربی فصل آینده تیم معرفی خواهد شد. کادناسر مدعی شده که لاپورتا، شرط موافقت با ابقای کومان را استفاده وی از سیستم 3-3-4 برای فصل آینده اعلام کرده است.

انتهای پیام/