شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزیر ورزش

حمله دوباره علی فتح الله زاده به وزیر ورزش و آذری جهرمی + سند

علی فتح الله زاده : مسعود سلطانی‌ فر پرسپولیس را خودش اداره می‌ کند ولی استقلال را دست یک معاون (علی‌نژاد) سپرده است ؛ بعضی‌ ها که ستاره‌ های استقلال را با سیاره اشتباه می‌ گیرند به خاطر سردی وجودشان است

علی فتح الله زاده ، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت : را خودش اداره می‌ کند ولی استقلال را دست یک معاون (علی‌نژاد) سپرده است. بعضی‌ ها که ستاره‌ های استقلال را با سیاره اشتباه می‌ گیرند به خاطر سردی وجودشان است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی فتح الله زاده ، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت :

من در دوره‌های مختلف ریاست جمهوری در خدمت باشگاه استقلال بودم و با همه این بزرگواران جلسات مختلفی را درباره باشگاه استقلال برگزار کردم، اما امروز وزیر ورزش شخصا پرسپولیس را خودش اداره می‌کند و استقلال را به دست معاون خود سپرده که این اشتباه است.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره صحبت‌هایی مبنی بر حکومتی بودن برخی از باشگاه‌های ایرانی با کنایه به وزیر پرسپولیسی محمد جواد آذری جهرمی گفت:

استقلال آنقدر بزرگ است که با توانایی خود قهرمان می شود. با همین قدرت ۲ ستاره واقعی کسب کرده است. البته برخی از افراد این ستاره را با سیاره اشتباه می‌گیرند به خاطر سردی وجودشان است.

در دیدستان هم ببینید.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید