شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#احمدی نژاد

پاسخ فتح الله زاده به ادعای آذری جهرمی درباره استقلال

مدیرعامل سابق استقلال در واکنش به ادعای آذری جهرمی گفت: در زمان مدیریت خودم آقای احمدی نژاد حتی یک ریال به استقلال کمک نکرد.

پاسخ فتح الله زاده به ادعای آذری جهرمی درباره استقلال

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، علی  فتح الله زاده در مورد شائبه حمایت احمدی نژاد از استقلال که آذری‌جهرمی آن را مطرح کرده بود، گفت :باید بگویم آقای احمدی‌نژاد هر قدر از استقلال حمایت می‌کرد از پرسپولیس  هم حمایت می‌کرد و حتی به جرأت می‌توانم بگویم حمایت ایشان از پرسپولیس بیشتر هم بود چون آن زمان آقای کاشانی در شورای شهر شهر بودند و ارتباط نزدیکی با نهاد ریاست جمهوری داشتند.

فتح ‌الله‌زاده در ادامه گفت: من به جرأت می‌گویم حداقل در زمان مدیریت خودم آقای احمدی نژاد حتی یک ریال به استقلال کمک نکرد. در حال حاضر آقایان از طریق مخابرات برای پرسپولیس اسپانسر جذب می‌کنند اما زمان ما از این مسائل نبود و آقای احمدی‌نژاد حمایت چندانی از استقلال نمی کرد. آقای کاشانی که مدیرعامل پرسپولیس بودند، کارت پرچم داشتند و مستقیماً به نهاد ریاست جمهوری می‌رفتند. اگر من ۵ بار با آقای احمدی‌نژاد ملاقات کردم قطعاً آقای کاشانی ده بار ملاقات کرد.

از فتح الله زاده پرسیدیم آیا قبول دارید احمدی‌نژاد استقلالی بود که در پاسخ گفت: بله، ایشان استقلالی بود و این مسئله را به من گفته بود اما هر وقت ما می باختیم مواخذه مان کرد و یا خلاصه یک اخمی به ما می کرد.(با خنده)