شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مددجویان#بهزیستی#تهران#استان تهران

۳۰۰ میلیارد ریال از اعتبار مددجویان بهزیستی استان صرف کارت هدیه مدیران بهزیستی شده است!


300 میلیارد ریال از اعتبار مددجویان بهزیستی استان صرف کارت هدیه مدیران بهزیستی شده است!

اداره‌کل بازرسی استان تهران اعلام کرد بالغ ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات تخصیصی به جای مصرف برای مددجویان به‌صورت کارت هدیه به مسئولان اداره دستگاه مزبور و اشخاص مدنظر ایشان پرداخت ‌شده است!

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ بازرسان اداره‌کل بازرسی استان تهران در جریان بازرسی از معاونت پیشگیری اداره‌کل بهزیستی استان تهران مشاهده کردند که بالغ ‌بر 300 میلیارد ریال از اعتبارات تخصیصی به جای مصرف برای مددجویان در غیر مورد معین هزینه شده که بعضاً محل و نحوه هزینه‌کرد وجوه مشخص نبوده و بخشی نیز به‌صورت وجه نقد و کارت هدیه به مسئولان اداره دستگاه مزبور و اشخاص مدنظر ایشان پرداخت‌ شده که با اقدام بازرسی کل استان تهران بیش از 42 میلیارد ریال آن به خزانه دولت اعاده شده است.

همچنین تعداد 7 هزار ویال واکسن آنفلوآنزا برای واکسیناسیون افراد تحت پوشش در سطح استان تهران تحویل اداره‌کل مورد بازرسی شده که مسئولان امر قادر به ارائه اسناد لازم در خصوص چگونگی مصرف آن نبوده‌اند.

بازرسان همچنین دریافتند تعداد 1728 حساب بانکی متعلق به افراد فوت شده که به‌صورت ماهانه مستمری به آن حساب‌ها واریز می‌شد، شناسایی و از ادامه واریز جلوگیری شد.

همچنین پلاک ویژه خودروی معلولین برای 753 فرد فوت شده کماکان فعال بوده، مضافاً اینکه برخی دارندگان پلاک مذکور نیز فاقد شرایط لازم بوده‌‌اند.

انتهای پیام/