به گزارش برنا، ورزش ایران (جانبازان و معلولین) دقایقی پیش با علی اصغر رواسی سرمربی تیم ملی وزنه برداری پارالمپیک گفت و گو کرد.

علی اصغر رواسی با اشاره به وضعیت تیم ملی وزنه برداری گفت: تیم ملی در مسابقات تایلند شرکت کرده که آخرین گام آنان برای ورود به توکیو بود و بازیکنان بسیار خوب عمل کردند و با وجود ۶ نفر شرکت کننده توانستیم ۵ مدال طلا و ۱ نقره را گرفته و سهمیه توکیو را کسب نماییم. در حال حاضر هم بازیکنان در حال تمرین و آماده کردن خود برای رقابت های توکیو هستند. مسابقات تایلند هم در حد نسبتا خوبی بود و تیم ها باید حتما شرکت می کردند که آخرین گام آن در کلومبیا بود و فرقی هم نداشت که چند تیم آمدند و فقط باید نفرات حداقل امتیاز را کسب می کردند.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری پارالمپیک ادامه داد: وضعیت بازیکنان نسبت به رقابت هایی که در ریو بود بهتر شده ولی شرکت در مسابقات مختلف شرایط متفاوت می طلبد و ما در آن مسابقات بدشانسی آوردیم در صورتی که در لندن اول بودیم ولی در ریو این مقام را از دست دادیم. در حال حاضر شرایط خوب شده و تمام تلاش ما این است که بتوانیم از بازی های ریو بهتر شویم. هنوز به شرایط ایده آل نرسیدیم و در حال انجام تمرینات قدرتی هستیم و کم کم تمرینات تکنیکی را هم اضافه خواهیم کرد و در نزدیک مسابقات قطعا در اوج آمادگی خواهیم بود.

رواسی در پایان درباره شرایط منصور پورمیرزایی عنوان کرد: پورمیرزایی از قوی ترین وزنه برداران پارالمپیک و دومین رکورددار در دنیاست و همیشه بعد از مرحوم سیامند رحمان بوده و مقام دوم را کسب می کرد. او شرایط خوبی را دارد و امید دارم که امتیازات لازم و مدال مد نظر ما را به دست آورد. من فکر می کنم بتوانیم مقام های خوبی را در این رشته کسب و مجدد پیروزی های لندن را تکرار کنیم.

گفتنی است این برنامه هر روز از شنبه تا پنج شنبه در فواصل زمانی مختلف در خصوص رشته های ورزش صحبت کرده و از شبکه رادیو ورزش موج ۹۲ مگاهرتز پخش می شود.