شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#تهران بزرگ#پلیس آگاهی

قاتل معاون عمرانی حرم امامزاده صالح(ع) دستگیر شد | انگیزه قاتل چه بود؟

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری قاتل مسئول عمرانی حرم امامزاده صالح (ع) توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی خبر داد.

معاون عمرانی امامزاده صالح

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام خبر دستگیری متهم فراری این جنایت گفت: صبح یکشنبه ۹ خردادماه جاری مأموران کلانتری ۱۰۱ تجریش در جریان تیراندازی در یکی از خیابان‌های شمال شهر تهران قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه با اعلام این خبر مأموران راهی محل شده و با بدن نیمه‌جان مرد جوانی مواجه می‌شوند، افزود: مرد جوان که از ناحیه شکم با شلیک گلوله زخمی شده بود، به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد اما دقایقی بعد فوت کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی‌های صورت‌گرفته مشخص شد مقتول مهندس طاهری، مسئول عمرانی حرم آستان امامزاده صالح(ع) بود که از سوی فردی ناشناس با اصابت ۳ گلوله به شکم به قتل رسید.

این مقام انتظامی گفت: در بررسی میدانی ۳ پوکه به دست آمد که نشان می‌داد متهم ۳ گلوله به سمت مهندس جوان شلیک کرده که ۲ گلوله به او اصابت کرده است.

سردار رحیمی تصریح کرد: با بازبینی دوربین‌های اطراف محل حادثه مشخص شد مردی با لباس مبدل در حالی که عصای نابینایان را به دست داشته، در مقابل خانه مهندس جوان به کمین ایستاده بود و به محض خروج مقتول از خانه، با کلت کمری به سمت او شلیک می‌کند و سپس با خودرویی از محل متواری می‌شود.

وی گفت: تحقیقات پلیس برای دستگیری متهم متواری ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت موفق شدند عصر روز گذشته یعنی ۳ روز پس از جنایت، او را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در تحقیقات صورت‌گرفته متهم، انگیزه خود از این جنایت را اختلاف شخصی عنوان کرده است.