به گزارش برنا؛  دراین 32 مسابقه، 53 گل برای سرخپوشان به ثمر رسیده است که 14 بازیکن پرسپولیس زنندگان این گل‌ها بوده‌اند و یک گل به خودی هم در بازی با گل‌گهر سیرجان، توسط بازیکن حریف به ثمر رسید.

به ترتیبی که گفته شد، بیش از نیمی از بازیکنان تیم در این فصل گلزنی کرده‌اند. شهریار مغانلو، مهدی عبدی، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر، احسان پهلوان، محمد حسین کنعانی‌زادگان، کمال کامیابی نیا، سید جلال حسینی، میلاد سرلک، وحید امیری، امید عالیشاه، مهدی شیری و سیامک نعمتی،گلزنان پرسپولیس در این فصل بوده اند. نکته مشخص این که با اضافه شدن ترابی و مغانلو و در ادامه عیسی آل‌کثیر به تیم الگوی گلزنان را تغییر داد. 9 نفر اول این فهرست کسانی هستند که در ده بازی آخر سرخپوشان گلزنی کرده‌اند.

بهترین گلزن پرسپولیس با توجه به دقایق بازی، عیسی آل‌کثیر است که با 675 دقیقه بازی در 12 مسابقه، 5 گل زده است که میانگین هر 135 دقیقه، یک گل را دارد و این در حالی است که وی بعد از 6 ماه دوری از میادین مسابقه و تمرینات تیمی، به جمع سرخپوشان ملحق شد. بعد از او هم مغانلو با 5 گل در 820 دقیقه قرار دارد. مغانلو البته در گلسازی هم مشارکت داشته است.

درحال حاضر ده بازیکن پرسپولیس در این فصل پاس‌گل‌های مستقیم داده اند که امیدعالیشاه و مهدی ترابی در صدر آن‌ها قرار دارند.