شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#روحانی

پیام روحانی به مناسبت پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک ایران و سنگال

کدخبر: 416568
اقتصاد نیوز : حجت الاسلام «حسن روحانی» در پیامی به مناسبت پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک ایران و سنگال خطاب به «مکی سال» رییس جمهوری این کشور نوشت: فرا رسیدن پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سنگال را به جنابعالی، دولت و ملت سنگال صمیمانه تبریک می‌گویم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رییس جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سنگال گفت: تداوم عبور موفقیت‌آمیز از چالش‌ها و تهدیدات فراروی همکاری دو جانبه و بین‌المللی در گرو تعامل سازنده، همکاری و هم‌افزایی مشترک دو کشور است.

حجت الاسلام «حسن روحانی» در پیامی به مناسبت پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک ایران و سنگال خطاب به «مکی سال» رییس جمهوری این کشور نوشت: فرا رسیدن پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سنگال را به جنابعالی، دولت و ملت سنگال صمیمانه تبریک می‌گویم.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: طی نیم قرن گذشته، دو کشور دوست و برادر با بهره جستن از روابط خوب تاریخی، مشترکات و آموزه‌های دینی و فرهنگی و در چارچوب احترام متقابل گام‌های بلندی را برای توسعه مناسبات و همکاری‌های فی‌مابین برداشته‌اند. اطمینان دارم این مسیر تاریخی همچنان در جهت رفاه دو ملت و در راستای تحکیم صلح و ثبات بین‌المللی و منطقه‌ای ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام روحانی افزود: بر این باورم که تداوم عبور موفقیت‌آمیز از چالش‌ها و تهدیدات فراروی همکاری دو جانبه و بین‌المللی در گرو تعامل سازنده، همکاری و هم‌افزایی مشترک دو کشور است که این روند به تعمیق بیش از پیش مناسبات دوستانه خواهد انجامید.

رییس جمهوری در پایان از خداوند برای رییس جمهوری و ملت جمهوری سنگال،  سلامتی،  موفقیت،  شکوفایی و بهروزی مسألت کرد.