به گزارش برنا، سید قاسم قاسمی، مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران طی پیامی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام حزن انگیز رحلت امام دلها، یاد و خاطره شهدای قیام تاریخی 15 خرداد را گرامی داشت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
"یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ ارْجِعِی إِلی رَبِّکِ راضِیَهً مَرْضِیَّهً"


14 خرداد یادآور غمی بزرگ در فقدان رهبری نستوه، مجاهدی بزرگمرد و الهی است که به نام خدا و برای خدا قیامی را پایه نهاد که شاگردان و فرزندانش در 15 خرداد 1342 با خون خود پای شهادتنامه آن را امضا کردند.

رهبری فرزانه که با جهاد، مقاومت و مهاجرت خود، وعده نصرت الهی را که فرمود (وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا: سوره عنکبوت -آیه 69) در 22 بهمن 1357 محقق ساخت و پس از یک عمر حیات طیبه و ایجاد تحول در ایران و جهان، در 14 خرداد 1368 با دلی آرام و قلبی مطمئن دعوت حق را لبیک و به دیار باقی شتافت.

در این روزها جامعه ایثارگران ورزش و جوانان همنوا با امت اسلامی و ملت مسلمان ایران با حضور در آیین‌ گرامیداشت یاد و نام خمینی کبیر و یادواره فرزندان شهیدش در قیام 15 خرداد ضمن یادآوری آرمان‌ها و وصایای جاودان آن امام راحل، با رهبر فرزانه خود تجدید پیمان خواهد کرد.

امید است نسل جوان و ورزشکار کشور با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت تحقق آرمان‌های ارزشمند شهیدان و امام شهدا به سوی تحقق جامعه علوی و تشکیل جامعه موعود مهدوی گام برداشته و دین خود را به شهدا و امام بزرگوار با خدمتگزاری شایسته به جامعه اسلامی ادا کند.

سید قاسم قاسمی