شهرخبر
رئیسی گزینه جامعتین است / روحانیت به میدان بیاید و مردم را پای صندوق‌های رأی بکشاند / انتخابات سالم نیازمند آرامش و وحدت است /
سیدرضا تقوی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز:

رئیسی گزینه جامعتین است / روحانیت به میدان بیاید و مردم را پای صندوق‌های رأی بکشاند / انتخابات سالم نیازمند آرامش و وحدت است /

یک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه مدرسین که خود بعدا اطلاعیه خواهد داد و جامعه روحانیت مبارز ضمن احترام به همه کاندیداها، کاندیدای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری آقای سیدابراهیم رئیسی می‌داند و از همه مردم نیز می‌خواهد که به ایشان رأی دهند.

اعتمادآنلاین| عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ضمن تاکید بر اینکه روحانیت باید معیارهای یک رئیس جمهور را برای مردم تبیین کند، اظهار داشت: این کار روحانیت است که به مردم در انتخاب بهتر کمک کند.

 

به گزارش فارس، حجت الاسلام سید رضا تقوی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ضمن اشاره به اهداف و ماموریت‌های ستاد علما و روحانیت سیدابراهیم رئیسی در انتخابات اظهار داشت: ستاد علما و روحانیت در حقیقت از طرف جامعه روحانیت مبارز برای حمایت از سیدابراهیم رئیسی شکل گرفته است.

 

وی افزود: این ستاد هم کارهای مربوط به انتخابات ریاست جمهوری سیدابراهیم رئیسی و هم خبرگان تهران را دنبال می‌کند و سه نفر که مردم باید به آنها برای مجلس خبرگان رأی بدهند و منتخبین جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز هستند، کار تبلیغی‌شان را در استان تهران دنبال می‌کنیم.

 

 

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه درباره مسائل روحانیت در کل کشور هماهنگی‌های لازم در این ستاد صورت می‌گیرد و آنان را برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی تشویق می‌کنیم، گفت: ستاد روحانیت که از طرف جامعه روحانیت مبارز در خدمت سیدابراهیم رئیسی قرار گرفته است، چند سیاست را دنبال می‌کند و از آنجا که روحانیت همیشه مردم را راهنمایی کرده و در این گونه موارد در خدمت مردم بوده، در همایش ملی انتخابات ریاست جمهوری هم نمی‌تواند خود را از این گونه پدیده‌های اثر گذار در جامعه کنار بکشد.

 

 

تقوی ضمن تاکید بر اینکه سیاست اول ما این هست که روحانیت با همه امکانات و ابزار تبلیغی به میدان بیاید و مردم را پای صندوق‌های رأی بکشاند تا شرکت حداکثری که خواسته رهبر انقلاب و نظام اسلامی هست اتفاق بیفتد، گفت: مردم با شرکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی این پیام را به دنیا می‌دهند که ما به نظام‌مان علاقمندیم و می‌خواهیم در سرنوشت خودمان دخالت کنیم و در پیشرفت کشورمان سهیم باشیم.

 

وی افزود: اینها پیام‌های حضور حداکثری هست و انقلاب و اقتدار و وحدت ملی را در شرکت حداکثری در انتخابات می‌توانیم به دست بیاوریم.

 

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به مشکلات مردم در حوزه اقتصادی و معیشتی تصریح کرد: وقتی با مردم صحبت می‌کنیم، می‌گویند که مشکلات آیا حل خواهد شد؟ مردم مشکل دارند ولی اگر کنار بکشند، مشکلات حل نمی‌شود و کنار کشیدن مساوی با حل شدن مشکل نیست و نباید در مسائل کشور بی‌تفاوت باشند، ولی باید ذهن و فکر خود را برای انتخابی خوب باز کنند.

 

 

تقوی با بیان اینکه اگر عده‌ای از وضع فعلی ناراضی هستند باید دید که مدیران فعلی را چه کسانی انتخاب کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این مدیران با رأی مستقیم یا غیرمستقیم مردم انتخاب شدند و مردم باید در انتخابات دقت بیشتری کنند تا خوب انتخاب کنند و اگر ایراد و اشکال به مدیریت و روش‌ها و منش‌های مدیران دارند، دستاورد انتخاباتی است که خود مردم در آن انتخاب کرده‌اند.

 

 

وی ضمن تاکید بر اینکه روحانیت باید معیارهای یک رئیس جمهور را بر اساس تاکیدات قانون اساسی و امامین انقلاب برای مردم تبیین و تفسیر کنند، اظهار داشت: بر اساس این معیارها مردم باید گزینه‌های مدنظرشان را انتخاب کنند و این کار روحانیت است که به مردم در انتخاب بهتر کمک کند و روحانیت به انتخاب اصلح مردم کمک می‌کند.

 

 

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به ماموریت دیگر روحانیت در عرصه انتخابات تصریح کرد: کار سوم ما این است که به شورای نگهبان و مجریان وزارت کشور کمک کنیم که انتخاباتی سالم، خوب و قابل قبول را اجرا کنند و این نیازمند آرامش و وحدت در جامعه هست و در فضای ناآرام، مردم نمی‌توانند انتخاب درستی داشته باشند.

 

تقوی با تاکید بر اینکه سیدابراهیم رئیسی صد درصد با رهبر انقلاب هماهنگ است و سیاست‌های نظام را که از طرف رهبری به عنوان قانون اعلام و ابلاغ می‌شود، معتقد است و عملا هم سعی می‌کند کار خود را بر اساس آن پیش ببرد، گفت: اولین دلیل ما برای انتخاب سیدابراهیم رئیسی هماهنگی ایشان با رهبری نظام است و دومین دلیل ما این است که ایشان کشور را خوب می‌شناسد و بخش زیادی از عمر خود را صرف اداره کشور در بخش‌های مختلف کرده و لذا هم قوه قضائیه را خوب می‌شناسد و هم در کارهای اجرایی اشراف دارد.

 

 

وی افزود: سیدابراهیم رئیسی زندگی ساده‌ای دارد و حاشیه ندارد و کسی نمی‌تواند به زندگی و خانواده و فرزندان ایشان ایراد بگیرد و خوب، شفاف و سالم زندگی کرده است و با اینکه موقعیت‌های بالایی در کشور داشته، سعی کرده زی طلبگی و روحانیت خود را رعایت کند.

 

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه ایشان فسادستیز است و در ایام سکان‌داری قوه قضائیه نشان داد که چگونه با قاطعیت با فساد برخورد می‌کند و امیدواریم این پرچم مبارزه با فساد را در صورت پیروزی در ریاست جمهوری خود هم برافراشته نگه دارد، اظهار داشت: آقای رئیسی محرومیت‌زداست و به محرومین و مستضعفین توجه ویژه دارد و در معارف دینی ما به قشر ضعیف توصیه شده است.

 

 

تقوی با تاکید بر اخلاق‌مداری رئیسی در صحنه انتخابات و سیاست گفت: ایشان فردی اخلاق‌مدار است و در انتخابات گذشته و در مناظرات تلویزیونی حاضر نشد برای رسیدن به پیروزی و به دست آوردن رأی مردم، مرزهای اخلاقی را بشکند و ایشان اصول اخلاقی را هرگز نمی‌شکند و معتقد است که برای رسیدن به هدف مقدس نباید از ابزار نامقدس استفاده کرد.

 

 

وی در پایان تأکید کرد: جامعه مدرسین که خود بعدا اطلاعیه خواهد داد و جامعه روحانیت مبارز ضمن احترام به همه کاندیداها، کاندیدای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری آقای سیدابراهیم رئیسی می‌داند و از همه مردم نیز می‌خواهد که به ایشان رأی دهند.