شهرخبر

کمک ۲۵ میلیاردی وزارت ورزش به کمپ تیم ملی فوتبال در کیش

کمک ۲۵ میلیاردی وزارت ورزش به کمپ تیم ملی فوتبال در کیش

رئیس فدراسیون فوتبال کمک ۲۵ میلیارد تومانی وزرات ورزش و جوانان برای تکمیل کمپ تیم های ملی در جزیره کیش را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پس از نشست رئیس فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش و جوانان در جزیره کیش و قول مساعد مسعود سلطانی فر به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به دلیل تجهیز و تکمیل امکانات کمپ تیم‌های ملی در جزیره کیش، مقرر شد تا مبلغ ۲۵ میلیارد تومان در راستای توسعه و برگزاری اردوهای تیم‌های ملی و برگزاری مسابقات بین‌المللی استفاده شود. روز گذشته عزیزی خادم جلسه‌ای را با وزیر ورزش در این خصوص برگزار کرده و اعلام کرد که حمایت‌های بیش از پیش وزیر ورزش و جوانان در راستای اهمیت به توسعه فوتبال جای تشکر و قدردانی دارد.

شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال با تأیید مطلب فوق گفت: روز گذشته نشستی را با سلطانی فر در خصوص توسعه و تجهیز امکانات در جزیره کیش برگزار کردیم که ایشان دستوری مبنی بر اختصاص مبلغ ۲۵ میلیارد تومان به جهت توسعه و تکمیل امکانات کمپ تیم‌های ملی، برگزاری اردوهای تدارکاتی و انجام مسابقات بین‌المللی در کیش به فدراسیون فوتبال صادر کردند. در واقع حمایت‌های بیش از پیش وزیر ورزش و جوانان در راستای اهمیت به توسعه فوتبال جای تشکر و قدردانی دارد.

وی در ادامه بیان کرد: ایشان با درخواست ما با مبلغ ۲۰ میلیارد تومان موافقت کردند اما در نشستی که روز گذشته برگزار شد این مبلغ، به ۲۵ میلیارد تومان افزایش یافت تا از ردیف تملک دارایی سال ۱۴۰۰ پرداخت شود. همچنین قرار شد مبلغ مناسبی در سال آینده از همین محل به فدراسیون فوتبال به جهت توسعه این رشته و تأمین امکانات در کمپ تیم‌ملی در کیش اختصاص داده شود.

رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است نگاه حمایتی مسئولین ورزش از فوتبال اتفاق بسیار خوبی است که رخ داده و در این باره گفت: خوشحالم که وزیر ورزش و جوانان در کنار دیگر مسئولین از این رشته حمایت می‌کنند و ما را در جهت توسعه و رشد فوتبال و در اختیار گذاشتن بهترین شرایط برای تیم‌های ملی همراهی می‌کنند. فوتبال نیاز مبرمی به همگرایی و همراهی مسئولین و جامعه فوتبال داشته که خوشبختانه شاهد این همدلی هستیم و امیدوارم حمایت‌های بیش از پیش مسئولان ادامه داشته باشد تا با پشت سر گذاشتن مشکلات، در مسیر رشد و توسعه قرار بگیریم و فوتبال را به جایگاه اصلی خود برسانیم.