شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#ایران#صیاد شیرازی#ملت ایران
ارتش و سپاه براساس سیره شهید صیاد شیرازی رابطه دارند

ارتش و سپاه براساس سیره شهید صیاد شیرازی رابطه دارند

ارتش و سپاه امروز با پیروی از سیره شهید صیاد شیرازی در بهترین هماهنگی‌ها و هم‌افزایی در حال دفاع از آرمان‌های ملت ایران هستند.  

اعتمادآنلاین| امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره نقش شهید صیاد شیرازی در وحدت ارتش و سپاه اظهار کرد: کتاب در کمین گل سرخ که با استفاده از برخی خاطرات و دست نوشته های او به نگارش درآمده یک کتاب بسیار وزین است. 

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی ادامه داد: شهید صیاد شیرازی یکی از افرادی بود که بیش از همه در وحدت ارتش و سپاه و نتایج درخشان آن نقش داشت. بسیاری از فرماندهان ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران به دنبال وحدت و استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر برای عمل به عنوان یک مشت در برابر دشمن بودند، اما برجسته‌ترین نقش در این زمینه را شهید صیاد شیرازی برعهده داشت.  

 

سرلشکر موسوی اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی به صورت عملیاتی با استفاده از نیروهای ارتش و سپاه در قرارگاه ها، طرح ها و فرماندهی مشترک با وحدت کامل اجرا کرد و ما از برکات آن بهره مند شدیم. به لطف خدا این سیره شهید صیاد شیرازی از آن روز تا کنون ادامه پیداکرده است. 

 

وی ادامه داد: ارتش و سپاه امروز با پیروی از سیره شهید صیاد شیرازی در بهترین هماهنگی‌ها و هم‌افزایی در حال دفاع از آرمان‌های ملت ایران هستند.