شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#شطرنج

مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج به دور دوم رفت


مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج به دور دوم رفت

مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج صبح امروز برگزار شد و با توجه به عدم کسب نیمی از آرای اعضای مجمع توسط هیچکدام از کاندیداها، انتخابات به دور دوم کشیده شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجمع انتخابات فدراسیون شطرنج، صبح امروز (چهارشنبه - 12 خرداد ماه) به ریاست مهدی علی‌نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان  و با حضور طاهره طاهریان به‌عنوان نماینده کمیته ملی المپیک و علیرضا خسروی مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در پایان این مجمع و از  41 رأی اعضای مجمع، حسن تأمینی موفق به کسب 20 رأی، افشین داوری 12 رأی، محمدابراهیم مداحی هشت رأی و رضا شیرین‌آبادی فراهانی یک رأی کسب کردند تا انتخابات به دور دوم کشیده شد.

با توجه به اینکه در پایان رأی‌گیری هیچکدام از کاندیداها موفق به کسب بیش از نیمی از آرای اعضای مجمع نشدند، انتخابات به دور دوم کشیده شد تا حسن تأمینی و افشین داوری برای کسب صندلی ریاست فدراسیون شطرنج به رقابت بپردازند.

افشین داوری، احمد گواری، رضا شیرین‌آبادی فراهانی، حسن تأمینی لیچانی و محمدابراهیم مداحی پنج کاندیدای تأیید صلاحیت شده برای مجمع انتخابات فدراسیون شطرنج بودند که احمد گواری در مجمع شرکت نکرده و انصراف داده است.


انتهای پیام/