شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استانی

اعمال محدودیت‌ های تردد بین استانی از ظهر امروز/ جریمه یک میلیونی تردد به شهرهای قرمز

کدخبر: 416491
اقتصاد نیوز : رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از آغاز اعمال محدودیت‌ها از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۱۲ خرداد خبر داد.

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا ،سرهنگ احمد شیرانی" رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از  امروز چهارشنبه ساعت ۱۲ تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه (۱۷ خرداد)، محدودیت‌های تردد بین استان‌های سراسر کشور در تمام گروه‌های رنگبندی  قرمز ، نارنجی و زرد اجرا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در تمام شهر‌های کشور ادامه دارد، ادامه داد: علاوه بر اجرای آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، کماکان طبق روال قبل خروج خودروها با پلاک بومی و ورود با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه ثبت تخلفات ترددهای غیرمجاز در این طرح توسط دوربین‌های مکانیزه ثبت تخلف و تیم‌های استقراری و گشتی پلیس انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: تیمهای پلیس به طور حتم تذکر به رانندگان و توصیه به پرهیز از سفر را مجددا به رانندگان اعلام می‌کنند و در صورت عدم انصراف راننده از سفر و اصرار راننده به ادامه مسیر برابر مقررات نسبت به اعمال قانون راننده متخلف اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به مبلغ جریمه در این مدت خاطرنشان کرد: میزان اعمال قانون در این طرح برای شهرهای گروه قرمز مبلغ یک میلیون تومان و شهرهای زرد و نارنجی به میزان پانصد هزار تومان است.

سرهنگ شیرانی یادآور شد: از همکاری هموطنان عزیز در راستای عمل به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر پرهیز از سفر تشکر و قدردانی می نماییم و انشاءالله بتوانیم با همراهی مردم فهیم کشورمان نسبت به جلوگیری از شیوع ویروس خطرناک کرونا و شکستن زنجیره انتقال این بیماری اقدام کنیم.