شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

جهش خیره کننده خط حمله پرسپولیس با اضافه شدن ترابی و مغانلو به جمع سرخپوشان

تاثیرگذاری مهدی ترابی و شهریار مغانلو روی 55 درصد گل های پرسپولیس در فصل جاری

درخشش خط حمله پرسپولیس در حضور مغانلو و ترابی

عملکرد پرسپولیس در نیم فصل دوم با اضافه شدن مغانلو و ترابی به این تیم درخشان تر شده است و این دو بازیکن تاثیر زیادی در این درخشش ها داشته اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، با حضور مهدی ترابی و شهریار مغانلو آمار گلزنی پرسپولیس افزایش یافته است.

نگاهی به آمار گلزنان پرسپولیس نشان می دهد از ابتدای رقابت‌های لیگ جاری، ۱۴ بازیکن برای پرسپولیس گلزنی کرده اند. گلزنی ۱۴ بازیکن یعنی این که دو سوم نفرات تیم موفق به گل زنی شده اند که آمار خوبی است. آن هم در حالی که ۳ مهاجم اصلی پرسپولیس در ۵ بازی اخیر این تیم نام خود را در لیست گلزنان ثبت کرده اند.

بد نیست بدانید تیم پرسپولیس از بازی با مس نوین کرمان، مهدی ترابی و شهریار مغانلو را به مجموعه تیمی خود اضافه کرد. از زمان اضافه شدن این ۲ بازیکن و پس از چند بازی با بازگشت عیسی، روند گلزنی پرسپولیس، تغییر عجیبی داشت.

پرسپولیس از شروع این فصل در رقایت های مختلف، ۳۲ بازی انجام داد که در جریان آن ۵۳ گل به ثمر رسانده است. این در حالی است که پرسپولیس در ۱۴ بازی پس از آمدن ترابی و مغانلو ۲۹ گل زده تا در واقع حدود ۵۵ درصد گل‌ها در بازی‌های اخیر به ثمر رسیده باشد.

آماری که می تواند راه پرسپولیس را برای کسب عنوان پنجمین قهرمانی متوالی هموارتر کرده و تعداد گل زده این تیم را در رقابت با سپاهانی که خوب گل می زند را افزایش دهد. به هر روی تعطیلی لیگ فرصت بیشتری را در اختیار عیسی و شهریار و همین طور مهدی ترابی قرار می دهد تا با هماهنگی بالاتر در رقابت های پیش رو زهردار تر از قبل باشند.