شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#غایب#هنگ کنگ

رسمی ؛ غایب بزرگ تیم ملی در دیدار با هنگ کنگ مشخص شد

محرومیت مرتضی پورعلی گنجی از دیدار تیم ملی برابر هنگ کنگ به دلیل دو اخطاره بودن

غیبت مرتضی پورعلی گنجی در دیدار با هنگ کنگ

تیم ملی عصر فردا در حالی باید در دیداری حساس به مصاف تیم ملی هنگ کنگ برود که مرتضی پورعلی گنجی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، مطابق آنچه در گزارش بازی های تیم ملی روی سایت فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته، مدافع تیم ملی دو اخطاره است.

مرور بازی های تیم ملی مقابل هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و عراق از دو اخطاره شدن و محرومیت مرتضی پورعلی گنجی خبر می دهد.

مطابق آنچه در گزارش بازی های تیم ملی روی خروجی سایت فیفا و سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته، مرتضی پورعلی گنجی یک کارت زرد در بازی مقابل کامبوج دریافت کرد و یک اخطار هم مقابل عراق گرفت و با این حساب از حضور در بازی مقابل هنگ کنگ محروم است.

همچنین احسان حاج صفی و سردار آزمون نیز به واسطه دریافت کارت زرد مقابل بحرین، تک اخطاره هستند و در خطر محرومیت از بازی مقابل بحرین قرار دارند.

فوتبال ما سابقه بدی در بازی دادن بازیکن محروم دارد، تیم امید به واسطه بازی کردن کمال کامیابی نیای محروم از راهیابی به المپیک ۲۰۱۲ لندن محروم شد و سپاهان با بازی دادن به رحمان احمدی محروم، شانس قهرمانی آسیا را از دست داد.

امیدواریم مسئولان تیم ملی در منامه استعلام های لازم را در خصوص تک اخطاره ها و تنها دو اخطاره تیم بگیرند تا این موضوع کار دست تیم ملی ندهد.

ایران پنجشنبه در اولین بازی باقی مانده خود در مرحله اول انتخابی جام جهانی در قاره آسیا به مصاف هنگ کنگ می رود.