شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اصلاح‌طلبان
کیهان از نفرت خود نسبت به جبهه اصلاحات می‌گوید یا مردم؟ / روزنامه کیهان: مردم از اصلاح‌طلبان متنفرند

کیهان از نفرت خود نسبت به جبهه اصلاحات می‌گوید یا مردم؟ / روزنامه کیهان: مردم از اصلاح‌طلبان متنفرند

جدال و درگیری‌های روزنامه کیهان با افراد و جناح‌های مختلف تمامی ندارد و هر روز در روزنامه خود یکی از شخصیت ها یا جریان‌ها را مورد حمله خود قرار می‌دهد، این بار نیز علنا نفرت خود را به جای مردم به طیف اصلاح‎‌‌طلب نشان داد.

اعتمادآنلاین| انتخابات 1400 را می‌توان پرحاشیه‌ترین انتخابات در طول تاریخ ایران نامید که این حاشیه‌ها تمامی ندارد. مثل همیشه کیهان در روزنامه خود جبهه اصلاحات را مورد حمله قرار داده است و نفرتی که خود نسبت به اصلاح‌طلبان دارد را به اسم مردم زده است و نوشت: اصلاح‌طلبان حداقل رای را هم ندارند.

 

به گزارش اعتمادآنلاین، کیهان نوشت:

 

تنفر عمومی از اصلاح‌طلبان در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی (اسفند 98) رخ نشان داد؛ تنفری که به اعتراف چهره‌های اصلی این جریان مبنی بر کاهش پایگاه اجتماعی اصلاحات و آغاز راهبرد «فاصله‌گذاری با دولت» انجامید.

 

مدعیان اصلاحات در ابتدا سعی کردند با طرح ادعاهایی مانند اینکه کاندیدا نداشتیم و... عدم اقبال مردم به طیف‌های اصلاح‌طلبان را توجیه کنند درحالی‌که آنان در انتخابات اسفند 98 با چندین لیست مانند «ائتلاف اصلاح‌طلبان حامی ‌دولت»، «یاران اصلاحات»، «یاران‌ هاشمی»، «لیست ائتلاف برای ایران» و... با سرلیستی چهره‌هایی چون مجید انصاری، مصطفی کواکبیان، علیرضا محجوب و... در انتخابات شرکت کردند و سرلیست‌های آنها هیچ‌کدام حداقلی‌ترین رأی‌ها را هم نیاوردند.