شهرخبر

مرادبخش: می‌توانیم با عملکرد درخشان در قهرمانی آسیا به مسابقات جهانی صعود کنیم/ لیگ به بهترین شکل برگزار شد


مرادبخش: می‌توانیم با عملکرد درخشان در قهرمانی آسیا به مسابقات جهانی صعود کنیم/ لیگ به بهترین شکل برگزار شد

عضو تیم ملی هندبال بانوان کشورمان گفت: با تشکیل تیم ملی و اعزام‌ به مسابقات قهرمانی آسیا شاهد خواهیم بود که تمام‌ بازیکنان حاضر در لیگ برتر و حتی کادر فنی تیم‌ها انگیزه پیدا می‌کنند.

نیوشا مرادبخش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: هندبال را از 9 سالگی آغاز کردم و در این مدت مربیان زیادی داشتم و از سال 90 عضو تیم ملی هستم و در دو دوره بزرگسالان، یک دوره جوانان و یک دوره نوجوانان پیراهن تیم ملی را بر تن کردم. همچنین در تیم‌های لیگ برتری بازی کردم و تقریبا در تمام سال‌‌ها توانستم روی سکو باشم و امسال هم‌همراه تیم سپاهان به عنوان سومی لیگ برتر دست یافتم.

وی تاکید کرد: آخرین دوره که تیم ملی بانوان به مسابقات آسیا اعزام شد سال 2018 ژاپن بود که مقام ششم را کسب کردیم. روز گذشته خبر خوشی را شنیدیم و آن این بود که قرار است تیم بانوان به مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2021 اعزام شود و اگر تعداد تیم‌های شرکت کننده 12 تیم باشد 6 تیم جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب می‌کنند. در دو دوره اخیر حضورمان در آسیا ششم شدیم و با این اوصاف ان‌شالله به مسابقات جهانی راه خواهیم یافت. این اتفاق می‌تواند انقلابی در ورزش بانوان به خصوص در رشته هندبال باشد و اتفاقات خوبی را برای ما رقم‌خواهد زد. همچنین کمک می‌کند تا شاهد لیگی پویاتر باشیم و سطح تیم ملی را بالاتر می‌برد و یک قدمی برای نزدیک تر شدن به تیم‌های اول آسیا و جهان خواهد بود.

مرادبخش افزود: این اتفاق به تک تک بازیکنان در رده نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان  برای ادامه حضور در هندبال امیدواری خواهد داد. به خصوص نوجوانان و جوانان انگیزه پیدا می‌کنند تا خود را با تلاش به تیم ملی بزرگسالان برسانند.

عضو تیم ملی هندبال بانوان کشورمان گفت: با تشکیل تیم ملی و اعزام‌به مسابقات شاهد خواهیم بود که تمام‌ بازیکنان حاضر در لیگ برتر و حتی کادر فنی تیم‌ها انگیزه پیدا می‌کنند و می‌دانند که یک تیم ملی وجود دارد که می‌توانند خود را در آن نشان دهند و اینکه شانس صعود به مسابقات جهانی وجود دارد به جامعه هندبال کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: از آقای پاکدل، رئیس فدراسیون و کادر اجرایی فدراسیون تشکر می‌کنم و امیدوارم تیم ملی بهترین نتیجه را کسب کند. همچنین بابت برگزاری لیگ برتر به بهترین شکل ممکن با وجود شرایط کرونا و محدودیت‌ها تشکر می‌کنم و این کمک کرد تا بازیکنان در آمادگی و شرایط مسابقه باقی بمانند.

 

انتهای پیام/