شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مدارس#جدید#دانش‌آموزان

مشکل جدید برای مدارس آمریکا/تهدید در کمین دانش‌آموزان

سوءمدیریت وضعیت کرونایی آمریکا باعث شد این کشور به کانون شماره یک همه گیری در جهان تبدیل شده و به دنبال آن معضلات بیشماری را تجربه کده اند، اکنون مدارس این کشور افزون بر محدودیت ها کرونایی با بحران دانش آموزان مضطرب با لطمات روحی بیشمار مواجه است.

مشکل جدید برای مدارس آمریکا/تهدید در کمین دانش‌آموزان

به گزارش منیبان، نشریه آمریکایی لس آنجلس تایمز با پرداختن به این موضوع نوشت: اکنون دانش آموزان با بحران بهداشت روان همچون، اضطراب و افسردگی ناشی از شیوع ویروس کرونا مواجه اند.

این نشریه آمریکایی  چاپ ایالت کالیفرنیا درادامه این معضل جدید اجتماعی دراین کشور می نویسد:  لطمات روحی و آسیب های روانی به دانش آموزان آمریکایی  به علت ۱۴ ماه شرایط تنش زای ناشی از محدودیت های اجتماعی به منظور اجتناب از شیوع بیماری کووید-۱۹ بوده است.

لس آنجلس تایمز نوشت: دانش آموزان طی این مدت مبتلا به مواردی همچون نبود توان مالی خانواده ها (به علت بروز بیکاری)،  نبود مواد خوراکی و ناامنی مواد غذایی، به سر بردن در انزوا و نگرانی نسبت به اعضای روبه رو بوده اند.

 

افزایش ۹ درصدی افسردگی درمیان دانش آموزان آمریکایی 

بنابر اعلام سازمان «بهداشت روان آمریکا» (Mental Health America) این عوامل باعث شده تا میزان اضطراب و افسردگی درمیان دانش آموزان آمریکایی در سال ۲۰۲۰ نسبت به سال ۲۰۱۹ میلادی ۹ درصد افزایش یابد.

لس آنجلس تایمز افزود: این بحران بخصوص درمیان نوجوانانی که از خانواده های رنگین پوست در جامعه آمریکا هستند از آسیب پذیری بیشتری برخودار است.

سوءمدیریت در دولت قبلی آمریکا که شیوع ویروس کرونا را نادیده گرفته بود موجب شد تا این کشور با با بیش از ۳۴هزار مبتلا به کووید-۱۹ که از این تعداد نیز بالغ بر ۶۰۰هزار نفر جان باخته اند، به  کانون شماره یک این ویروس در جهان بدل شود.