شهرخبر

نذر و عبادت عجیب این مرد برای لامبورگینی!

مرد جوان که آرزو داشت خیلی زود صاحب خودروی لاموبرگینی شود دست به اقدامی عجیب زد و نذری کرد که به قیمت جانش تمام شد.

نذر و عبادت عجیب این مرد برای لامبورگینی!

به گزارش منیبان؛ گاهی برخی افراد بی توجه به ریشه و اصل برخی مسائل مذهبی، اقدامات عجیبی انجام میدهند که بی نتیجه بودن کارشان پاسخ روشنی است برای نادرست بودن نیت و اقدام آنها، مثل مرد جوانی که تصور کرد با نخوردن غذا و به اصطلاح روزه گرفتن های غیراصولی میتواند صاحب خودروی گرانقیمت مورد علاقه اش شود.

مرد جوان داستان ما عقیده داشت که اگر 40 روز و چهل شب غذا نخورد و روزه بگیرد، خداوند به او یک لامبورگینی می دهد !! عقیده ای که مشخص نیست از کجا به ذهن این مرد رسیده بود نه تنها نتیجه ای نداشت بلکه پایان تلخی برای او رقم زد.

"مارک مورادزیرا " یکی از اعضای کلیسای زیمباوه به یکباره با خود تصمیم گرفت 40 شبانه روز چیزی نخورد تا به آرزوی بزرگش دست بیابد. او میخواست خودش را محک زده و ببیند که آیا می تواند با این کار لامبورگینی را به دست بیاورد یا خیر.

این جوان 27 ساله با خدای خود عهد بست که 40 روز و 40 شب روزه بگیرد و هیچ چیز نخورد و خودش را در کوه ها پنهان کند تا وسوسه خوردن غذا به او دست ندهد تا خداوند به او یک لامبورگینی بدهد، عهدی که یک طرفه بود و قطعا خداوند چنین اقدامی را درست نمیداند چرا که او با این کارش به جسم خود آسیب میزده و چنین کاری گناه محسوب میشود.

علت انجام این کار توسط " مارک " این بود که اخیرا او بیکار شده و نمی توانست دویست هزار دلار صرف خرید یک لامبورگینی جدید کند، از طرفی رویای این ماشین را به شدت در سر داشت و علت روزه گرفتن او هم همین آرزوی بزرگش بود اما متاسفانه ماجرا آنطور که امید داشت، پیش نرفت.

کمکم که روز ها سپری می شدند، او ضعیف تر از قبل می شد و دوستانش به خاطر روزه سختی که گرفته بود به شدت نگرانش بودند. حتی بسیاری از افراد به دنبال او در کوه ها رفتند و سعی کردند تا او را راضی به بازگشت کنند اما سلامت او به قدری کاسته شده بود که در نهایت در روز سی و سوم از دنیا رفت.

انتشار خبر مرگ این جوان خیلی سریع مثل یک ویروس در فضای مجازی منتشر شد و واکنش های متفاوت فراوانی را دریافت کرد. یکی از رهبران کلیسایی که " مارک " در آن عضو بود گفت که ای کاش دوست جوانش به جای نذر و نیاز برای لامبورگینی، دعا می کرد که یک شغل مناسب پیدا کند.