شهر خبر

آمار استثنایی پرسپولیس در نیم فصل دوم ؛ تاثیر فوق العاده بمب های گل محمدی در روند عالی سرخ ها

عملکرد عالی خط حمله پرسپولیس در نیم فصل دوم با حضور مهدی ترابی و شهریار مغانلو

شهریار مغانلو و مهدی ترابی ، در بازی های پرسپولیس در نیم فصل دوم ، فوق العاده تاثیرگذار بودند و آمار گلزنی پرسپولیس در نیم فصل دوم را به ۲۹ گل رساندند.

شهریار مغانلو و مهدی ترابی ، در بازی های پرسپولیس در نیم فصل دوم ، فوق العاده تاثیرگذار بودند و آمار گلزنی پرسپولیس در نیم فصل دوم را به ۲۹ گل رساندند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نگاهی به آمار گلزنان پرسپولیس نشان می دهد از ابتدای رقابت‌های لیگ جاری، ۱۴ بازیکن برای پرسپولیس گلزنی کرده اند. گلزنی ۱۴ بازیکن یعنی این که دو سوم نفرات تیم موفق به گل زنی شده اند که آمار خوبی است. آن هم در حالی که ۳ مهاجم اصلی پرسپولیس در ۵ بازی اخیر این تیم نام خود را در لیست گلزنان ثبت کرده اند.
بد نیست بدانید تیم پرسپولیس از بازی با مس نوین کرمان، مهدی ترابی و شهریار مغانلو را به مجموعه تیمی خود اضافه کرد. از زمان اضافه شدن این ۲ بازیکن و پس از چند بازی با بازگشت عیسی، روند گلزنی پرسپولیس، تغییر عجیبی داشت.
پرسپولیس از شروع این فصل در رقایت های مختلف، ۳۲ بازی انجام داد که در جریان آن ۵۳ گل به ثمر رسانده است. این در حالی است که پرسپولیس در ۱۴ بازی پس از آمدن مهدی ترابی و مغانلو ۲۹ گل زده تا در واقع حدود ۵۵ درصد گل‌ها در بازی‌های اخیر به ثمر رسیده باشد.
آماری که می تواند راه پرسپولیس را برای کسب عنوان پنجمین قهرمانی متوالی هموارتر کرده و تعداد گل زده این تیم را در رقابت با سپاهانی که خوب گل می زند را افزایش دهد. به هر روی تعطیلی لیگ فرصت بیشتری را در اختیار عیسی و شهریار و همین طور مهدی ترابی قرار می دهد تا با هماهنگی بالاتر در رقابت های پیش رو زهردار تر از قبل باشند.