شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#مرغ

تشکیل قرارگاه مرغ در دولت وهن جمهوری اسلامی بود/ احتمال ائتلاف کاندیداهای جبهه انقلاب

 تشکیل قرارگاه مرغ در دولت وهن جمهوری اسلامی بود/ احتمال ائتلاف کاندیداهای جبهه انقلاب

نایب رئیس مجلس درباره احتمال ائتلاف کاندیداهای جبهه انقلاب گفت: افرادی که در عرصه انتخابات از سوی جبهه انتخابات حضور دارند قطعاً مصالح انقلاب را به مصالح و منافع شخصی خود ترجیح خواهند داد.

صدآنلاین| علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی ا مروز (سه‌شنبه ۱۱ خرداد) در برنامه وقت انتخابات درباره احتمال ائتلاف برخی نامزدها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: افرادی که در عرصه انتخابات از جبهه انقلاب حضور دارند قطعاً مصالح انقلاب را به مصالح و منافع شخصی خود ترجیح خواهند داد.

وی درباره احتمال سهم‌خواهی برخی افرادی که در ستاد آیت‌الله رئیسی فعالیت دارند، گفت: تا به امروز درباره کابینه آقای رئیسی نه کسی اجازه داشته و نه صحبتی درباره سهم‌خواهی داشته است؛ اصلاح‌طلبان و اصولگرایانی که برای کمک به آیت‌الله رئیسی در میدان هستند در حقیقت برای کمک به جبهه انقلاب آمده‌اند و تنها چیزی که در ذهن‌شان نیست بده  بستان با ایشان است.

نایب رئیس مجلس تصریح کرد: شخص رئیس قوه مجریه تصمیم‌گیر نهایی برای چینش و تعیین کابینه است و هیچ بحثی تاکنون درباره چیدمان کابینه آیت‌الله رئیسی نشده است ولی ما همه توان و علاقه‌مندی‌مان رئیس جمهور شدن ایت‌الله رئیسی است.

نیکزاد گفت: هیچ بحثی درباره تقسیم کابینه و سهم‌خواهی نبوده و تشکل‌های سیاسی و اشخاص حقیقی و حقوقی تنها دغدغه تقویت اردوگاه انقلاب را دارند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای حضور در ستاد آیت‌الله رئیسی از مجلس مرخصی گرفته است گفت: مجلس یک زمان موظفی حضور در صحن علنی و کمیسیون‌ها را دارند و نمایندگان می‌توانند در زمان‌های دیگر به دنبال پیگیری مشکلات حوزه  انتخابیه خود باشند. این در حالی است که مجلس طوری زمان را تنظیم کرده است که بین 10 تا 12 روز جلسه ندارد. اما با  این حال مجلس تعطیل نیست زیرا نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه خود می‌روند و آنها از ساعت 7 صبح تا 12 شب و حتی نیمه شب برای پیگیری مشکلات مردم جلسات مستمری را دارند.