شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تراکتور#جدید#پدیده

سنگ تمام پدیده جدید تراکتور برای رسول خطیبی

عرفان سیدی : مدیرن رسول خطیبی هستم

عرفان سیدی ، مدافع جوان تراکتور که برای اولین بار در لیگ برتر بازی کرد ، گفت : مدیون رسول خطیبی هستم و آرزویم قهرمانی با تراکتور در لیگ برتر است.

عرفان سیدی ، مدافع جوان تراکتور که برای اولین بار در لیگ برتر بازی کرد ، گفت : مدیون رسول خطیبی هستم و آرزویم قهرمانی با تراکتور در لیگ برتر است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عرفان سیدی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص بازی با ماشین‌سازی که با برد تیمش همراه شد، گفت:

 ما برای بهبود وضعیت تراکتور در جدول نیاز مبرمی به این برد داشتیم و خوشبختانه ۳ امتیاز مهم گرفتیم. برای ادامه بازی‌ها هم انگیزه داریم تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم به دست بیاوریم و بابت این اتفاق شانس زیای داریم. بعد از دربی تبریز هم چند روزی به بازیکنان استراحت داده شد و فکر می‌کنم این تعطیلی برای تیم ما به موقع بود چون بازیکنان در لیگ قهرمانان و سپس در لیگ برتر بازی‌های سنگینی انجام دادند.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش در ارتباط با وضعیتش در تراکتور و اینکه اولین بازی‌اش در لیگ برتر را برابر فولاد خوزستان انجام داد، گفت:

 خیلی خوشحالم که در لیگ برتر برای اولین بار با پیراهن تراکتور بازی کردم و از این بابت مدیون رسول خطیبی هستم. آقای خطیبی به بازیکنان جوان میدان می‌دهد و مدیون این مربی هستم که توانستم برای اولین بار در لیگ برتر بازی کنم. من آرزو داشتم که این پیراهن را بر تن کنم.

عرفان سیدی افزود:

 من در تیم‌های پایه تراکتور هم حضور داشتم و بازیکن بومی این تیم هستم، تمام هدفم این است که چند سال برای تیمم بازی کنم و آرزویم قهرمانی با تراکتور در لیگ برتر است. خیلی دوست دارم این اتفاق را تجربه کنم و در کنار آن بازیکن مثمرثمری برای تراکتور باشم. من از اعتماد خطیبی تشکر می‌کنم و امیدوارم به بهترین شکل جواب اعتمادش را بدهم