شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#باشگاه پرسپولیس#منابع#کالدرون

واکنش شکوری به جریمه سنگین پرسپولیس با شکایت هندی‌ها/ از در و دیوار پرونده می‌ریزد!

ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: از در و دیوار پرونده‌های عجیب و غریب سر ما می‌ریزد اما پیش‌بینی منابع مالی برای پرداخت طلب کالدرون دشوار است.

واکنش شکوری به جریمه سنگین پرسپولیس با شکایت هندی‌ها/ از در و دیوار پرونده می‌ریزد!

خبرورزشی - ابراهیم شکوری درباره رد اعتراض باشگاه پرسپولیس در پرونده گابریل کالدرون توسط دادگاه CAS اظهار داشت: متاسفانه در این دوره ۸ ماهه‌ای که در پرسپولیس بودیم، از در و دیوار پرونده‌های مختلف سر باشگاه می‌ریزد و درباره اینکه چرا چنین اتفاقاتی می‌افتد، نمی‌دانیم چه بگوییم.

وی افزود: فشار بسیار عجیب مالی روی پرسپولیس است و هواداران ما درک می‌کنند در شرایطی که کلیه فضای درآمدی‌ باشگاه در اختیار کارگزار است، علاوه بر هزینه‌های زیاد تیم باید هر روز برخی ‌هزینه‌های جانبی پرسپولیس که مربوط به پرونده‌های مختلف است هم متقبل شویم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اگر کادر مدیریتی بتواند در این شرایط خود تیم را اداره کند هم کار بزرگی انجام داده اما هر روز بدهی‌هایی که از گذشته به جا مانده و مقداری هم عجیب و غریب است جلو می‌بریم. 

شکوری درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس با وکیل گابریل کالدرون برای گرفتن تخفیف و مهلت جدید مذاکره‌ای انجام می‌دهد، عنوان کرد: قطعا امور حقوقی و بین ‌الملل باشگاه دنبال پیگیری موضوع است اما رای قطعی است و باشگاه باید این مبلغ را پرداخت کند.

وی ادامه داد: واقعا مردم بهتر از ما می‌دانند در این شرایط سخت پرونده بودیمیر، اینیگو و ... چگونه پرداخت شده است. متاسفانه در این وضعیت سه میلیون دلار درآمد باشگاه هم در AFC باقی مانده و همین موضوع کار ما را سخت‌تر کرده اما دلگرمی ما به هواداران است و امیدواریم به ما کمک کنند تا بتوانیم این مسیر را جلو ببریم. 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا منابع مالی برای پرداخت طلب کالدرون پیش‌بینی شده است، گفت: باید به دنبال تامین منابع باشیم اما پیش‌بینی این منابع کار سختی است. اکنون پاداش آسیایی ما وصول نشده است. پرداخت قرارداد بازیکنان و مربیان، هزینه‌های جاری و جانبی روزانه باشگاه مثل پرواز، هتل و هزاران هزینه دیگر هم وجود دارد.

شکوری خاطرنشان کرد: در کنار این مسائل باید مبالغ پرونده‌های عجیب و غریبی که از همه جا سمت باشگاه پرسپولیس می‌آید، پرداخت کنیم. فقط امیدواریم هواداران کنارمان باشند و به ما دلگرمی بدهند زیرا این تیم متعلق به خودشان است. 

وی درباره پیگیری و اعتراض مجدد باشگاه پرسپولیس نسبت به پرونده سوشا مکانی گفت: واحد و معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس مشغول پیگیری این پرونده از مراجع ذی صلاح است و اگر نتیجه‌ای حاصل شود در اولین فرصت مردم را مطلع می‌کنیم.

سخنگوی پرسپولیس درباره اتمام زمان تعهد سه ماهه این باشگاه به کمیته وضعیت برای پرداخت طلب مکانی در تاریخ ۱۸ خرداد عنوان کرد: این پرونده را پیگیری می‌کنیم و امیدواریم اتفاق خوبی برای باشگاه بیفتد.

شکوری درباره محکوم شدن پرسپولیس به پرداخت ۱۷ هزار و ۵۰۰ دلار و محروم شدن از حضور تماشاگران در یک بازی خانگی به دلیل شکایت هندی‌ها بابت پست جنجالی که در صفحه اینستاگرام این باشگاه منتشر شد، توضیح داد: براساس قراردادی که در گذشته بین باشگاه پرسپولیس با شرکت کارگزار منعقد شده و طبق آن کلیه فضای مجازی باشگاه در اختیار کارگزار قرار داشت، جبران کلیه ضرر و زیان‌ها و جریمه‌هایی که توسط AFC برای پرسپولیس اعمال شده شامل جریمه مالی، از بین رفتن درآمدهای میزبانی مثل بلیت فروشی و ... برعهده کارگزار است. 

وی با اشاره به عذرخواهی پرسپولیس از هندی‌ها توضیح داد: ما کار حرفه‌ای انجام دادیم اما بازهم این رای صادر شد و چندان نمی‌توان درباره آن صحبت کرد. اگر امکان تجدیدنظرخواهی وجود داشته باشد این کار را انجام می‌دهیم اما شرایط فوتبال در دنیا حرفه‌ای شده و این رای علیه پرسپولیس صادر شد. اکنون باید دنبال پرداخت این جریمه و ضرر باشیم که ان شالله کارگزار این کار را انجام می‌دهد. 

سخنگوی پرسپولیس درباره اینکه اگر در زمان اتمام پاندمی کرونا و برگزاری‌ بازی های پرسپولیس در تهران قرارداد این باشگاه با کارگزار به اتمام رسیده باشد، در آن صورت چگونه می‌خواهند درآمدهایی که به دلیل غیبت تماشاگران در ورزشگاه از دست می‌رود از کارگزار بگیرند، گفت: طبق نامه‌ای که واحد حقوقی باشگاه به کارگزار ارسال کرده قطعا مسائل حقوقی پیگیری و دنبال می‌شود.

شکوری افزود: بحث مبلغ جریمه را قطعا کارگزار پرداخت می‌کند. درباره محروم شدن تماشاگران از ورود به ورزشگاه بحث‌های حقوقی وجود دارد اما پرسپولیس اجازه نمی‌دهد هیچ حقی از باشگاه و هودارانش ضایع شود.