شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#لژیونر#استقلالی

افتخار جدید برای لژیونر های استقلالی شاغل در لیگ ستارگان

علی کریمی ، روزبه چشمی و مهرداد محمدی در بین بهترین ستاره های لیگ ستارگان قطر

یک رسانه قطری در گزارشی علی کریمی ، مهرداد محمدی و روزبه چشمی ، بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ قطر را بین بهترین خارجی های لیگ قرار داد.

یک رسانه قطری در گزارشی علی کریمی ، مهرداد محمدی و روزبه چشمی ، بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ قطر را بین بهترین خارجی های لیگ قرار داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک رسانه قطری ، امروز در گزارشی درباره بازیکنان خارجی حاضر در لیگ ستارگان قطر به بیان نکات جالبی پرداخت که در آن میان سه لژیونر ایرانی نیز موفق به کسب نظر مثبت کارشناسان این رسانه شدند.

در این گزارش آمده است:

بازیکن خارجی باید بتواند به تیم خودش کمک کند و موجب تقویت تیم باشد اما برخی بازیکنانی که در سال‌های اخیر به لیگ قطر آمدند کارآیی لازم را نداشتند البته این را هم باید نوشت که موفق نبودن برخی بازیکنان خارجی دلیل نمی شود نسبت به کلیه آنها نظر منفی داشته باشیم. بازیکنانی مانند سانتی کازورلا و یا بغداد بونجاح از جمله بازیکنان شاخصی هستند که در این سال ها آمادگی خود را به بهترین نحو حفظ کردند.

در قسمت دیگری از این گزارش آمده است که باشگاه‌های قطری برای ادامه پیشرفت خود به بازیکنان شاخص و تاثیرگذاری مثل کاسورلا، اولونگا، ادمیلسون، دودو، نام تای هی، علی کریمی، روزبه چشمی، مهرداد محمدی و آرون گونارسون نیاز دارند که از بهترین بازیکنان خارجی این فصل بودند.