شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#آمریکا#دولت

نتانیاهو:

ایران تهدیدی برای ادامه موجودیت اسراییل است

ایران تهدیدی برای ادامه موجودیت اسراییل است

درحالیکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار مقابله با برنامه هسته ای صلح آمیز ایران شد، وزیر جنگ صهیونیست ها وی را متهم به آسیب زدن به روابط اسرائیل با دولت آمریکا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در اظهاراتی از سر استیصال اعلام کرد: برای مقابله با ایران هر کاری می کنیم، حتی اگر به قیمت روابط با آمریکا تمام شود!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که پس از شکست در جنگ علیه مردم مظلوم غزه، شکست در تشکیل کابینه ائتلافی و مواجهه با پرونده فساد مالی در آستانه سقوط همیشگی قرار دارد در راستای تلاش برای ترمیم وجهه مخدوش خود ادعا کرد: اگر بین بروز اختلاف با آمریکا و مواجهه با تهدیدات خارجی مجبور به انتخاب باشیم، تهدیدات را ترجیح می دهیم.

وی در ادامه گفت: ایران تهدیدی است که ادامه موجودیت اسراییل را به خطر می اندازد و ما باید با آن مقابله کنیم.

این در حالیست که بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به تلاش های نتانیاهو برای نجات خود از دشواری های کنونی، امروز وی را متهم به آسیب زدن به روابط اسرائیل با دولت آمریکا کرد.

از سوی دیگر، رسانه صهیونیستی تایمز آو اسراییل ساعاتی پیش به نقل از وبگاه خبری «والا» اعلام کرد که بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی قرار است در روزهای آینده به آمریکا سفر کند.

بر اساس اعلام «والا»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان این سفر که در روزهای آینده به انجام خواهد رسید قرار است در ساختمان وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با جین آستین وزیر دفاع این کشور گفتگو کند.

محور دیدار بنی گانتز با رییس پنتاگون موضوع ایران و جنگ افروزی اخیر این رژیم علیه مردم مظلوم غزه خواهد بود.

این در حالی است که تا پیش از برقراری آتش بس که از ساعت ۲ بامداد روز جمعه دو هفته پیش آغاز شد؛ حملات رژیم صهیونیستی به نوارغزه ۱۱ روز ادامه یافت. طی این مدت، ۲۴۸ فلسطینی از جمله ۶۶ کودک و ۳۹ زن به شهادت رسیدند.