شهر خبر

جعل خبر تسنیم توسط یک کانال تلگرامی مرتبط با منافقین


جعل خبر تسنیم توسط یک کانال تلگرامی مرتبط با منافقین

یک کانال تلگرامی که در پوشش و چهره جریان انقلابی علیه بسیاری از نهادها و چهره‌های مربوط به جبهه انقلاب اخبار جعلی منتشر می‌کند، اخیراً یکی از خبرهای تسنیم درباره انتخابات شوراها را با جهت‌دهی معکوس به نفع رویکردهای خود سودهی کرده و تغییر داده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، یک کانال تلگرامی که در پوشش و چهره جریان انقلابی علیه بسیاری از نهادها و چهره‌های مربوط به جبهه انقلاب اخبار جعلی منتشر می‌کند، اخیراً یکی از خبرهای تسنیم درباره انتخابات شوراها را نیز با جهت‌دهی معکوس به نفع رویکردهای خود سودهی کرده و تغییر داده است.

بنا بر این گزارش، این کانال توسط فردی به نام ح.الف تاسیس شده و کانال‌هایی با همین نام در پیام‌رسان‌های دیگر را نیز او اداره می‌کند. با این حال اخیراً گفته است که کانال تلگرامی را چندی پیش واگذار کرده است؛ بررسی ادعای او توسط برخی نهادهای امنیتی ادامه دارد.

به گزارش تسنیم، بخش فضای مجازی منافقین از ماه‌ها پیش با تاسیس کانال‌هایی با پوشش خاص، علیه برخی نهادها و اشخاص در ایران خبرسازی کرده و اخبار جعلی منتشر می‌کند و برخی منابع اطلاعاتی از احتمال ارتباط این کانال با پروژه منافقین سخن می‌گویند.

تسنیم طی روزهای آینده اطلاعات تکمیلی در این زمینه را منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام/