شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#تمرین استقلال

خوشحالی معنادار یاغی پرسپولیس در تمرین استقلال + سند

پس از گلزنی برای استقلال در مقابل نفت آبادان ؛ لبخند رضایت بر لبان آرمان رمضانی

آرمان رمضانی ، مهاجم استقلال در ۴۵ دقیقه حضور در بازی های استقلال ۱ گل زده و در آن طرف شهریار مغانلو هم در بیش از ۴۰۰ دقیقه همین تعداد گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است.

پس از اینکه آرمان رمضانی از پرسپولیس به استقلال آمد و پس از مدت ها در بازی با نفت آبادان برای آبی ها گلزنی کرد، در اولین تمرین تیمش لبخند رضایت معناداری بر روی لبانش بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرمان رمضانی در اولین تمرین بعد از بازی با نفت آبادان با روحیه و اعتماد به نفس بالا کارش را برای شروع دوباره لیگ برتر استارت زد.

آرمان رمضانی بازیکنی است که بعد از پشت سر گذاشتن یک نیم فصل ناموفق در پرسپولیس در نیم فصل دوم با استقلال قرارداد امضا کرد.

با این حال این بازیکن تا قبل از بازی با نفت آبادان در دقایق کمی که برای استقلال بازی کرده بود نتوانست نمایش خوبی در خط حمله تیمش داشته باشد و کم کم هواداران این تیم در حال ناامید شدن از مهاجم تیم شان بودند. آرمان رمضانی اما در بازی با نفت آبادان از دقیقه ۸۲ وارد زمین شد و در دقیقه ۹۵ موفق شد تک گل ۳ امتیازی تیمش را بزند تا در عرض چند دقیقه شرایط متفاوتی را تجربه کند.

همین مساله باعث شده رمضانی روز گذشته با روحیه خوب در تمرین استقلال شرکت کند و بازیکنی که در ابتدای حضورش گوشه گیر و کم صحبت بود، با هم تیمی های خود شوخی می کرد.

رمضانی این فرصت را دارد تا در تعطیلی ۳ هفته ای لیگ برتر خود را به ترکیب اصلی تحمیل کند و شرایطش را تغییر بدهد.

پس از گلزنی برای استقلال در مقابل نفت آبادان ؛ لبخند رضایت بر لبان آرمان رمضانی