شهر خبر

جواد تاجیک قائم مقام ستاد انتخاباتی زاکانی شد


جواد تاجیک قائم مقام ستاد انتخاباتی زاکانی شد

علیرضا زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در احکام جداگانه، قائم مقام و مسئول امور  بانوان  ستاد انتخاباتی خود را انتخاب کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم،‌ علیرضا زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در حکمی جواد تاجیک را به عنوان قائم مقام ستاد انتخاباتی خود انتخاب کرد. 

در متن  این حکم آمده است: انتخابات ریاست جمهوری 1400 زمینه ساز تشکیل نخستین دولت گام دوم انقلاب اسلامی است و تحقق ایرانی قوی و پیشرفته در گرو تشکیل دولت جوان حزب الهی است. با عنایت به سوابق ارزنده شما در عرصه های جهادی، فرهنگی و اجتماعی و تجارب گران سنگ بویژه در جنبش دانشجویی و افتخار خادمی خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جنابعالی را به عنوان «قائم‌مقام ستاد انتخاباتی خود در انتخابات ریاست جمهوری» منصوب می‌نمایم. 

امید است با استعانت از خداوند متعال با تلاشهای مومنانه و مجدانه‌تان و با ایجاد هماهنگی کامل بین اجزای ستاد در گسترش فرهنگ انقلاب و ساماندهی متخصصین انقلابی و جوان زمینه پیروزی جبهه انقلاب را فراهم آورید.

زاکانی همچنین  در حکمی دیگر شهیده جهانیان  را به عنوان  «مسئول امور  بانوان  ستاد انتخاباتی  خود در انتخابات ریاست جمهوری» منصوب کرد.

انتهای پیام/