به گزارش برنا، دقایقی پیش امیرحسین هدایی بازیکن تنیس روی میز کشور روی خط زنده برنامه ورزش ایران (بازی های راکتی) آمد و در خصوص رشته تنیس روی میز کشور صحبت هایی را عنوان کرد.

امیرحسین هدایی گفت: در حال حاضر در مجارستان هستم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و جز چند روزی که درگیر کرونا و مصدومیت بودم، بقیه روزها را بسیار خوب تمرین کردم. قراردادهای مجارستان به صورت ۱۰ ماهه است و لیگ اینجا از طولانی ترین لیگ های دنیاست و روند کار به این شکل است که باید ۱۰ ماه برای این تیم بازی کرد.

بازیکن تنیس روی میز کشور با اشاره به حواشی اخیرش درباره یک مصاحبه افزود: من در مصاحبه خود از شخص خاصی اسم نبردم. و با توجه به اینکه تیم ملی در تنیس می تواند روی حداقل ۳ نفر و حداکثر ۵ نفر سرمایه گذاری و در مسابقات استفاده کند، تنها انتظار و درخواست من این بود که در مسابقات قطر برگزار شد اسم من هم در لیست ارسال می شد و از آنجایی که چند ماهی است که مسابقاتی برگزار نشده و من هم از جوان ترین لژیونرها هستم و نفر سوم تیم ملی شدم، اهداف و انتظارات مربوط به خودم را دارم و این مستلزم یکسری حمایت ها می باشد.

وی در پایان اظهار کرد: بعد از برگشتم از مجارستان که روز جمعه خواهد بود، نشستی با فدراسیون در این خصوص خواهم داشت. همچنین مسابقات لیگ، اتتخابی تیم ملی و بعد از آن اردوی مجارستان و سوئد را پیش رو دارم.